سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بازی تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است اما ما هم برای هیچ تیمی حریف ساده‌ای نخواهیم بود.

به گزارش تسنیم، حسین فرکی در نشست رسانه‌ای پیش از دیدار استقلال و فولاد خوزستان ضمن عرض تبریک عیدغدیرخم در مورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی فردا (جمعه) با استقلال  تا پیش از پایان نیم‌فصل فینال زودهنگامی برای ما باشد. من همیشه اعلام کرده‌ام استقلال از نگاه ما به نوعی تیم ملی محسوب می‌شود چون هم بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد و هم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده و هست و در سطح فوتبال ایران سابقه درخشانی دارد.

وی ادامه داد: در نقطه مقابل فولاد خوزستان قرار دارد که از لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات یک باشگاه حرفه‌ای است. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در یک فصل و نیم گذشته حرکت رو به جلوی خود را با انگیزه ادامه داده و می‌دهد. همین انگیزه می‌تواند در بازی فردا به کمک ما بیاید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش بازیکنانی جوان و تاکتیکی دارد، تصریح کرد: استقلال در 2 بخش نسبت به ما برتری دارد؛ اولین بخش تجربه بیشتر آنها و دومین بخش هم میزبانی استقلال در بازی فردا است. آنها به تازگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به اتمام رسانده‌اند و امیدوار هستند در لیگ هم به قهرمانی برسند.

فرکی ادامه داد: استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا اولین دیدار خودش با نفت تهران را با نتیجه دلخواه به پایانم نبرد تا از بازی فردا با فولاد استارت خودش را بزند، البته ما هم در جایگاهی هستیم که برای هیچ تیمی حریف ساده‌ای نخواهیم بود و با وجود به مشکلاتی که داریم با تمام توان و تلاش به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد برای بازی فردا با استقلال بازیکن محروم یا مصدومی دارد، گفت: 3 بازیکن ما مصدوم هستند و لوسیانو پریرا که در صدر جدول گلزنان است متاسفانه با حکم ضرب‌الأجلی کمیته انضباطی که شامل حال ما شده، محروم است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن انتقاد از کمیته انضباطی تاکید کرد: با وجود احترام زیادی که برای این کمیته قائل هستم برای ما جای سوال دارد که چرا حکم بازیکن‌مان را به این زودی اعلام کردند. امیدوارم در آینده هم بقیه احکام به این صورت و با این سرعت صادر شود و مشمول گذشت زمان نشود. خیلی جالب است 2 روز بعد از بازی ما با تراکتورسازی به گزارشات این بازی رسیدگی می‌شود و در یک بازی حساس با استقلال بازیکن ما محروم می‌شود، البته نگاه ما به همه عوامل فوتبال مثبت است چون آنها تلاش می‌کنند تا این ورزش راه خودش را سالم طی کند.

فرکی ادامه داد: وقتی این شرایط پیش می‌آید برای ما سوال پیش می‌آید که چرا حکم دیداری که یک ماه پیش برگزار شده با حکم بازی ما که 2 روز از آن گذشته همزمان صادر می‌شود؟ قطعا نبود پریرا می‌تواند روی عملکرد تیم ما تاثیر بگذارد، هرچند ما به این حکم اعتراضی نداریم و اعتقادمان این است که برای یک تیم واقعی این مشکلات پیش می‌آید. ما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم هرچند که برای ما یک امتیاز هم حکم 3 امتیاز را دارد.

وی در پایان افزود: بازهم تاکید می‌کنم استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و من شخصا دوست دارم که در کنار کسب 3 امتیاز یک بازی زیبا را ارائه بدهیم تا تماشاگران از فوتبالی که می‌بینند لذت ببرند ما هم از نتیجه راضی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)