پرسپولیس نیوز : هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت: دوست دارم شرایط مهیا شود تا در پرسپولیس بمانم اما هنوز چیزی معلوم نیست.

امیرحسین فشنگچی درباره بازی با عمان، خط خوردنش از تیم ملی، بازگشت دایی به پرسپولیس، شایعه حضور در استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

*از بازی با عمان شروع کنیم. چطور بود؟
– در بازی با عمان با اینکه شکست خوردیم اما بازی خیلی خوبی برای ما بود. این دیدار پیش بازی خوبی برای دیدار با قطر بود. فارغ از نتیجه دیدار با عمان این مسابقه کمک کرد تا با شرایط آب و هوایی قطر آشنا شویم و به نظرم کمک زیادی به تیم ملی در دیدار آینده می کند.

* با این نتیجه خیلی از هواداران فوتبال نسبت به صعود تیم ملی نگران شدند.
– نباید اینطور باشد چون در بازی با عمان 70، 80 درصد از بازیکنان اصلی نبودند. از طرفی پس از اتمام لیگ بدنهای بازیکنان خسته بود و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته بودیم. گرمان عمان هم واقعا طاقت فرسا بود و بچه ها می گفتند در اهواز هم چنین گرمایی وجود ندارد.

* از لیست تیم ملی هم خط خوردی.
– مهم رفتن تیم ملی به جام جهانی است و فرقی نمی کند که من باشم یا نه. در همین مدت اندک تمرینات خوبی را در اردو پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بازیکنانی که دعوت شده اند بتوانند سند صعود تیم ملی به جام جهانی را امضا کنند.

* انتقاداتی که بعد از دعوت تو به تیم ملی به وجود آمد، دلیل این موضوع نبود؟
– من در 6، 7 آخر لیگ عالی بازی کردم و کارشناسان هم این موضوع را تایید می کنند. فکر می کنم مستحق دعوت شدن بودم و باید بگویم این انتقادات هیچ تاثیری نداشت چون کی روش توجهی نمی کند.

* برنامه ات برای سال آینده چیست؟
– هنوز چیزی مشخص نیست. من دوست دارم شرایط مهیا شود تا در پرسپولیس بمانم اما هنوز چیزی معلوم نیست.

* یعنی با وجود بازگشت دایی احتمال دارد از پرسپولیس بروی؟
– حضور دایی را به فال نیک می گیرم اما باید بنشینیم و صحبت کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی می افتد. اگر شرایط مهیا شود دوست دارم در پرسولیس بمانم.

* شنیده می شود از استقلال پیشنهاد داری؟
– من نه با استقلالی ها صحبتی کرده ام، نه با هیچ تیم دیگری.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)