پیشکسوت فوتبال گفت: دلالان باعث می‌شوند که بازیکنان بی‌کیفیت رقم قرارداد خود را بالا ببرند.

امیرحسین فشنگچی در گفت‌وگو با میزان، درباره مبلغ قرارداد بالای بازیکنان لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: دلالان باعث می‌شوند که بازیکنان بی‌کیفیت رقم قرارداد خود را بالا ببرند و آنها نیز از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و قراردادهای نجومی با باشگاه‌ها منعقد می‌کنند. برخی از بازیکنان لیاقت حضور در تیم‌های بزرگ را ندارند، اما قراردادهای ۱۰ میلیارد تومانی می‌بندند. از انعقاد این قراردادهاست که دلالان پول زیادی به دست می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه شفاف‌سازی مبالغی که در باشگاه‌ها رد و بدل می‌شود و تعیین سقف قراردادها اهمیت دارد، عنوان کرد: قراردادها باید به صورت شفاف از سوی باشگاه اعلام شود و اگر معلوم شود بازیکنی ۲۰ میلیارد تومان می‌گیرد، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. برخی از باشگاه‌ها سقف قرارداد را دور می‌زنند. همچنین این موضوع از دست همه خارج شده است و بعضی‌ها در داخل و خارج از باشگاه‌ها نفوذ دارند و بستن این گونه قراردادها برای آنها دو سر برد است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان مطرحی جذب کرده و تیم خوبی بسته است، اما همچنان در خط حمله مشکل دارد و باید مهاجم گلزن جذب کند. به هر حال جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت سخت است و به نظر می‌رسد طلسم شده. تیم‌های سپاهان و فولاد دستشان برای خرید بازیکنان خارجی با کیفیت باز است و همین موضوع رقابت را با این تیم‌ها سخت می‌کند.

فشنگچی درباره اظهارات معاون باشگاه پرسپولیس مبنی بر کارشکنی برای جذب مهاجم خارجی خاطرنشان کرد: من اطلاعی در این باره ندارم، البته بازیکنان خارجی فصل گذشته کیفیت چندانی نداشتند. اگر باشگاه پرسپولیس بتواند یک مهاجم خارجی شاخص جذب کند بهتر از این است که چند بازیکن خارجی بگیرد که کیفیت چندانی نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)