مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استادیوم پرسپولیس که شبیه به نوکمپ است، می‌تواند ۹۰ هزار نفر را در خود جای بدهد و جو در آنجا بسیار فوتبالی است.

پپه لوسادا که به‌عنوان مربی بدنساز به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ملحق شده، قرار است طی روزهای آینده به ایران بیاید تا در پرسپولیس مشغول به کار شود. وی در گفت‌وگویی با سایت اسپانیایی lavozdigital به اشاره به حضورش در ایران گفت: واقعیت این است که من در چندین باشگاه به‌عنوان مربی حضور داشته‌ام که از همه آنها قدردانی می‌کنم. من ابتدا با جواد نکونام که یک ستاره در کشورش بود و سپس با مجید جلالی در گل‌گهر ارتباط داشتم و کار کردم و حالا این فرصت برای حضور در پرسپولیس برایم پیش آمده که همراه با استقلال، دو رقیب بزرگ در پایتخت و همچنین کشور ایران هستند.

لوسادا درباره شناختش از یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما یکدیگر را به‌عنوان رقیب می‌شناختیم. گمان می‌کنم که او از کار من شناخت داشته و همین مسئله او را ترغیب به استخدام من کرده است. گل‌محمدی در جستجوی یک مربی بدنساز خارجی بود و براساس چیزی که به من گفته شده است، از من شناخت کافی دارد. به همین دلیل هم پس از بررسی و صحبت با باشگاه، با من تماس گرفت.

مربی بدنساز پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا علاوه بر پرسپولیس، پیشنهاد دیگری هم داشته است یا نه، اظهار داشت: زمانی که گل‌محمدی با من تماس گرفت، با یک تیم اروپایی و تیم دیگری از ایران مذاکره می‌کردم، اما اتفاقی که افتاد، این بود که پرسپولیس خیلی زود برای استخدام من دست به کار شد و ظرف سه روز پیشنهاد و قرارداد را ارائه کرد.

لوسادا خاطرنشان کرد: ایران فوتبال‌دوستان زیادی دارد و هواداران زیادی در این کشور پیگیر هستند. به‌عنوان مثال استادیوم پرسپولیس که شبیه به نوکمپ است، می‌تواند 90 هزار نفر را در خود جای بدهد. جو در آنجا بسیار فوتبالی است.

وی درباره مدت زمان قراردادش گفت: قراردادم برای این فصل است و اگر اوضاع خوب پیش برود، فکر می‌کنم امکان تمدید قرارداد خواهم داشت. لیگ ایران قدرتمندترین لیگ خاورمیانه است. کشورهایی مثل قطر، امارات یا عربستان برای من در سطح پایین‌تری از فوتبال قرار دارند، البته نه از نظر اقتصادی، چون از این لحاظ ممکن است کمی بالاتر از ایران باشند. در آن کشورها می‌توان پول بهتری برای بازیکنان و مربیان وجود داشته باشد، اما از نظر فوتبالی فکر می‌کنم ایران در حال حاضر تیم اول آسیاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)