پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: غیبت پرسپولیس از جذابیت‌های این فصل از لیگ قهرمانان آسیا کم خواهد کرد.

لیث نوبری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و روند نتیجه گیری این تیم گفت: پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده است که می تواند همیشه تیم فوق العاده ای باشد، حتی زمانی که تیم از نظر فردی و مشکلات حاشیه ای در وضعیت عادی قرار ندارد. شرایط خاص حاکم بر این تیم و غیرت و تعصبی که در کادر فنی و تک تک بازیکنان موج می زند، می تواند در شرایط سخت هم به پرسپولیس کمک کند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در ابتدای فصل مهره هایی را از دست داد که جزو بهترین و موثرترین بازیکنان تیم محسوب می شدند و طبیعی بود تیم پس از جدایی این نفرات، با نوسان روبرو و این موضوع باعث شود در بعضی از بازی ها تیم با مشکلاتی روبرو شود اما با این وجود، پرسپولیس نشان داده تیم روزهای سخت است. این تیم در ۵ فصل متوالی که قهرمان لیگ برتر شد و در دو فصل هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، نشان داد با وجود مشکلات با تکیه بر غیرت و تعصبی که در تیم وجود دارد، اتفاقات مهمی را می تواند رقم بزند. در این فصل هم با وجود مشکلات و موانعی که بر سر راه پرسپولیس می بینیم، روند کاری و نتیجه گیری تیم روند خوبی است و می توان گفت پرسپولیس امسال هم جدی ترین مدعی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی محسوب می شود. بنده اطمینان دارم غیرت و تعصب در این فصل هم برگ برنده پرسپولیس خواهد بود.

این پیشکسوت پرسپولیس اشاره ویژه ای به حذف تلخ سرخ ها از لیگ قهرمانان آسیا داشت و در این خصوص تاکید کرد: حذف پرسپولیس از آسیا اتفاق بدی بود که من شخصا توقع این اتفاق تلخ را برای پرسپولیس نداشتم. حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعتبار خاصی به این رقابت ها بخشیده بود اما در کمال تعجب امسال نمی توانیم این تیم را در آسیا ببینیم. پرسپولیس تیمی است که در سه سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده اما جای سوال دارد که چرا باید شرایط به گونه ای پیش برود که AFC مجوز حضور این تیم پرافتخار را در لیگ قهرمانان ندهد. بدون شک غیبت پرسپولیس از جذابیت های این فصل از لیگ قهرمانان کم خواهد کرد، موضوعی که تمام تیم های حاضر در این بازی ها به زودی نسبت به آن اذعان خواهند داشت.

لیث نوبری در خصوص شرایط مهاجمان و عناصر تهاجمی پرسپولیس به برنا گفت: متاسفانه آسیب دیدگی عیسی آل کثیر پس از مشکلی که برای حامد پاکدل به وجود آمد یک مقدار کار را برای کادر فنی سخت کرده است. در شرایط این چنینی بار سنگینی روی دوش مهدی عبدی است. با توجه به این موضوع فکر می کنم یکی از اصلی ترین برنامه های تیم برای فصل نقل و انتقالات جذب مهاجم برای پرسپولیس باشد. در حال حاضر دست یحیی گل محمدی در خط حمله بسته است و باید مهاجم جدیدی را به عنوان مکمل مهدی عبدی با خصوصیاتی ویژه ای را جذب کنند.

وی افزود: با توجه به ویژگی های عبدی، پرسپولیس می تواند با جذب مهاجمی سرعتی و با توان خلق ایجاد موقعیت خط حمله خود را تقویت کند.

نوبری در مورد دیدار پیش روی پرسپولیس برابر فولاد اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است اما این تیم با تیم سال های قبل خود فاصله دارد. جواد نکونام که در پاس با او همبازی بودم، کارش را خوب بلد است و مربی با دانشی است اما پرسپولیس در دیدار برابر فولاد به جز سه امتیاز به موضوع دیگری فکر نمی کند و می تواند این تیم را با نمایش خوبی در استادیوم آزادی شکست دهد و پیروزی ویژه ای را به نام خود به ثبت برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)