سرپرست کميته جوانان فدراسيون فوتبال با رد خبر مذاکره با ويسي و جلالي براي سپردن هدايت تيم فوتبال جوانان گفت: حداقل 4 تا 6 هفته پس از تشکيل کارگروهي ويژه، سرمربي تيم جوانان انتخاب مي‌شود.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با  مهر، در مورد گزينه‌هايي که براي سرمربيگري تيم جوانان در برخي رسانه‌ها مطرح شده، ضمن بيان مطلب فوق گفت: مطالبي که در خصوص مذاکره ما با مربياني مانند عبدالله ويسي و مجيد جلالي براي هدايت تيم جوانان مطرح شده، صحيح نيست زيرا هنوز گزينه‌اي را مدنظر نگرفته‌ايم که بخواهيم با آن فرد مذاکره کنيم.

وي اضافه کرد: من به تازگي کار خود را در کميته جوانان شروع کرده‌ام و هنوز در حال مطالعه شرايط اين کميته هستم تا ابتدا کارهاي روزمره کميته به روال طبيعي خود برگردد، پس از آن قصد داريم کار گروهي را براي رسيدگي به امور کميته و از جمله انتخاب سرمربي تشکيل دهيم. فکر مي‌کنم حداقل 4 تا 6 هفته براي انتخاب سرمربي تيم جوانان زمان نياز داريم.

سرپرست کميته جوانان فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: در حال حاضر اولويت نخست‌مان رسيدگي به امور تيم‌هاي نونهالان و نوجوانان است زيرا تيم نوجوانان در تورنمنت روسيه حضور دارد و يکشنبه در نخستين بازي خود به مصاف تيم نوجوانان قزاقستان خواهد رفت.

وي همچنين خاطرنشان کرد: تيم فوتبال نوجوانان (زير 17 سال) کشورمان براي حضور در رقابتهاي جام جهاني که در نوامبر 2013 در امارات برگزار مي‌شود، بايد تدارک خوبي ببيند.

ماجدي در پايان گفت: تيم نونهالان نيز ارديبهشت سال 1392 ميزبان رقابتهاي مقدماتي قهرماني زير 14 سال آسيا است که در حال حاضر با عباس چمنيان، رئيس هيات فوتبال خراسان رضوي، هماهنگيهاي لازم را براي ميزباني اين رقابتها در مشهد انجام داده‌ايم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)