پرسپولیس نیوز : مالکی در واکنش به آخرین بیانیه باشگاه راه‌آهن، گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور علی دایی در پرسپولیس با خودش و مالک باشگاه راه‌آهن انجام شده، بنابراین حضور این مربی در پرسپولیس قطعی است.

پس از آنکه عصر روز دوشنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه محمد رویانیان در پایان نشست هیات مدیره این باشگاه علی دایی را به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس معرفی کرد، باشگاه راه‌آهن در بیانیه‌ای رسمی، با حضور این مربی در پرسپولیس مخالفت کرد.

فداحسین مالکی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: مطمئن باشید رویانیان با مالک باشگاه راه‌آهن هماهنگی‌های لازم را انجام است و خود من نیز به طور کامل در جریان این هماهنگی‌ها هستم. مالک باشگاه راه‌آهن در پاسخ به درخواست ما جواب خوبی داد و همه امور را به تصمیم خود دایی برای ماندن یا جدا شدن از راه‌آهن و پیوستنش به تیم پرسپولیس محول کرد.

وی در همین خصوص افزود: ما بر اساس این اظهار نظر مالک باشگاه راه‌آهن با دایی مذاکره کردیم که در نهایت وی به درخواست ما برای حضور روی نیمکت تیم پرسپولیس پاسخ مثبت داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین بیانیه باشگاه راه‌آهن در خصوص مخالفت با جدایی علی دایی از این تیم، تاکید کرد: این موضوع یک بحث داخلی در مجموعه راه‌آهن است که باشگاه پرسپولیس در آن دخالت نمی‌کند اما تاکید می‌کنم تمامی هماهنگی‌های ما با مالک باشگاه را‌ه‌آهن و علی دایی انجام شده است، بنابراین حضور دایی در پرسپولیس قطعی است و هواداران هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

مالکی در پاسخ به این پرسش که آیا علی دایی برای حضور روی نیمکت پرسپولیس 5 شرط اصلی گذاشته که از جمله ‌آنها حذف لیدرها، نداشتن کمیته فنی، تغییر سرپرست و حذف جریمه بوده، اظهار داشت: من در این خصوص چیزی نشنیده‌ام و با روحیاتی که علی دایی دارد بعید می‌دانم شرایط خاصی را برای باشگاه پرسپولیس گذاشته باشد.

وی تصریح کرد: عصر روز دوشنبه بازهم نشست دیگری بین نماینده تام الاختیار دایی و مدیرعامل باشگاه برای برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مختلف مربوط به تیم انجام شد که در این نشست در خصوص مسائل مختلف به صورت تلفنی با علی دایی هماهنگی‌های لازم انجام شذ. ضمن اینکه به محض بازگشت دایی به ایران، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وی جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا دایی کادر فنی خود را معرفی کرده است؟، گفت: هنوز علی دایی اعضای کادر فنی خود را به ما معرفی نکرده اما در اولین فرصت این کار را انجام خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)