پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده این باشگاه در صورت موافقت مدیران راه‌آهن خبر داد.

 فداحسین مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با بخش خبری 14:30 شبکه خبر در مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: در مورد هر سه گزینه یعنی علی دایی، محمد مایلی‌کهن و منصور ابراهیم‌زاده بحث زیادی در هیئت مدیره انجام شد و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که در صورت موافقت مدیران باشگاه راه‌اهن علی دایی فصل آینده سرمربی پرسپولیس خواهد بود. البته نظر خود دایی را نیز جویا شدیم و تلفنی در هیئت مدیره با دایی صحبت کردیم که ایشان موافقت خود را با این مسئله اعلام کردند.

وی ادامه داد: رویانیان مدیرعامل باشگاه نیز با زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن صحبت کرده است و موافقت ضمنی او را برای حضور در پرسپولیس جلب کرده است البته مالک باشگاه راه‌آهن گفته باید نظر خود دایی را هم جویا شوید که ما هم این کار را کردیم و دایی با این مسئله موافق است.

مالکی در مورد وضعیت محمد‌مایلی‌کهن اظهار داشت: در صورتی که علی دایی سرمربی فصل آینده پرسپولیس باشند از محمد مایلی‌کهن که یکی از مدیران و مربیان با ارزش پرسپولیس هستند نوعی دیگر استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه مایلی‌کهن گزینه وزارت ورزش بوده است گفت: تا به حال چنین چیزی به ما منعکس نشده است البته نظر وزارت ورزش محترم است اما قطعا وزارت ورزش مصلحت باشگاه را در نظر می‌گیرد.

* رئیسی‌کیا: دایی سرمربی راه‌آهن است

صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن همزمان به روی خط شبکه ورزش آمد و در مورد وضعیت دایی با این باشگاه گفت: برابر قراردادی که با علی دایی امضاء کرده‌ایم او سرمربی تیم ما است و با جدایی او مخالف هستیم از نظر حرفه‌ای و علمی درست نیست که باشگاه ما هر فصل یک کادر فنی داشته باشد ما در فصلی که گذشت برای اولین بار با راه‌آهن در جمع تیم‌های بالایی جدول قرار گرفتیم برنامه‌ای که من دارم برای آسیایی شدن راه‌آهن است و نیاز آن ثبات است.

وی در مورد اینکه قرارداد دایی با راه‌آهن اخلاقی است و رسمی نیست گفت: اعتقاد و علاقه طرفین مهم است اگر تمایلی به همکاری نبود قراردادی منعقد نمی‌شد و زمانی که ما با دایی قرارداد نداشتیم باشگاه پرسپولیس می‌توانست اعلام کند که می‌خواهد با پرسپولیس مذاکره کند اما زمانی که قراردادی منعقد شد اعتبار قانونی دارد و قابل استناد است.

علی دایی نیز خودش یک مربی حرفه‌ای است و اصول حرفه‌ای را بهتر از ما می‌داند. او بارها گفته است که با راه‌آهن آرامش داده و دغدغه خاطری نداشته است.

* مالکی: احترام به باشگاه راه‌آهن و نظر دایی برای پرسپولیس مهم است

فدا حسین مالکی در مورد صحبت‌های رئیسی کیا اظهار داشت: استنباطم این است که خود دایی در این مورد نظر بدهد احترام به باشگاه راه‌آهن در دستور کار ما بوده و تلاش می‌کنیم نظر مدیران باشگاه راه‌آهن را جلب کنیم. رویانیان نیز با زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن به توافق رسیده است و زنجانی گفته نظر دایی برای ما مهم است.

وی ادامه داد: به نظر من این مسائل در جلسات دوستان راه‌آهن و دوستان پرسپولیس قابل حل است یا دایی با قراردادش می‌ماند یا طبق توافقی که با پرسپولیس انجام شده او سرمربی ما خواهد شد ما تصمیم خودمان را گرفته‌ایم و دایی هم تمایل دارد که به پرسپولیس بیاید. وکیل دایی هم همین صحبت‌هایی که من بیان کردم را در جلسه گفت.

* رئیسی‌کیا: کمیته فنی پرسپولیس غیرحرفه‌ای و غیراستاندارد است

رئیسی‌کیا پس از شنیدن حرف‌های مالکی اظهار داشت: دو هفته پیش با دایی قرارداد امضاء کرده‌ایم و این قرارداد رسمی است بنابر این خروجی کمیته فنی پرسپولیس نمی‌تواند این باشد که با سرمربی تیم سوری‌نت مذاکره کنند زیرا قرارداد او دارای اعتبار است. از هیئت مدیره پرسپولیس می‌خواهم این روند را ادامه ندهد. زیرا دایی سرمربی ما است کمیته فنی پرسپولیس هم خیلی غیرحرفه‌ای و غیراستاندارد است که به هیئت مدیره باشگاه سرمربی یک باشگاه دیگر را پیشنهاد می‌کند.

وی در مورد اینکه مالک باشگاه ظاهرا موافق جدایی دایی است گفت: نظر مالک هم همین است ایشان براساس علاقه‌ای که به پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش داشت اجازه مذاکره پرسپولیس با دایی را داد. که در نهایت بعد از جمع‌بندی مذاکرات ما با علی دایی قرارداد امضاء کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)