پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.

محمد مایلی کهن در گفتگو با ایلنا در خصوص عدم موفقیت پرسپولیس‌ در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و نارضایتی هواداران این تیم اظهار داشت: از کدام عدم موفقیت حرف می‌زنید؟ پرسپولیس در حال حاضر دوم جدول است و در بدترین حالت نهایتش سوم جدول می‌شود، این را کجا اسمش را عدم موفقیت می‌گذارند؟ به نظر من تیم نتایج قابل قبولی گرفته است و مشکلی وجود ندارد و دلیل نارضایتی آنهایی که انتقاد می‌کنند را نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه قهرمانی در پنج دوره پیاپی باعث شده هواداران پرسپولیس به چیزی کمتر از این قانع نباشند، گفت: قرار نیست یک تیم همیشه و هر فصل قهرمان شود. فوتبال است و رقابت و جذابیتش به همین است و اگر قرار بود یک تیم همیشه جام قهرمانی بالای سر ببرد که دیگر جذابیتی نداشت. همین منچستر یونایتد از وقتی آقای فرگوسن رفته چند سرمربی عوض کرده و چقدر هزینه خرید بازیکن کرده است؟ آیا توانسته جام بیاورد که از پرسپولیس انتظار دارید هر سال قهرمان شود؟ بله اگر موفق می‌شد و قهرمانی کسب می‌کرد خوب بود ولی تا همینجا هم عملکرد بدی نداشته است.

پیشکسوت فوتبال در مورد انتقاداتی که به برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله گلر این تیم و خریدهای خارجی تیم صورت می‌گیرد گفت: همین حامد لک که به خاطر چند اشتباه این همه مورد هجمه قرار گرفته است مگر فصل قبل در قهرمانی تیم نقش کمرنگی داشت؟ البته من از حامد لک می‌خواهم به خودش بیاید و می‌داند که چه می‌گویم و امیدوارم حرف من را بگیرد. در مورد بازیکنان خارجی به هر حال هنانوف به نظرم کیفیتش از دو نفر دیگر بهتر بود، هرچند به خاطر یک اشتباه او را نیمکت نشین کردند و دیگر بازی ندادند.

مایلی کهن در رابطه با اینکه به نظرش گل محمدی باید در پرسپولیس بماند یا برود، گفت: چرا نباید بماند؟ دو بار تیم را قهرمان کرده و به فینال آسیا برده است. مگر اینکه من نوعی به صندلی او چشم داشته باشم و بخواهم جایش را بگیرم که بگویم او باید برود، در غیر این صورت دلیلی برای این نیست که بگوییم یحیی باید تغییر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)