ناصر محمدخانی ستاره گریزپای خط حمله پرسپولیس در دهه ۶۰ می‌گوید که این تیم در خط حمله مهاجمی نداشت که بتواند کار را جلوی سپاهان درآورد.

ناصر محمدخانی همچنین معتقد است پیروزی ۲ بر یک استقلال برابر فولاد خوزستان روی شاگردان یحیی گل محمدی تأثیرگذاشته بود.

شماره ۸ استثنایی اسبق پرسپولیس درخصوص دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: دلم بدجوری برای پرسپولیس و هوادارانش سوخت. این تیم نه دروازه بان داشت و نه مهاجمی که بتواند به قول معروف کار را دربیاورد. خیلی به نظرم شتابزده و مبتدیانه مقابل سپاهان بازی کردیم. تیمی که به لحاظ مهره یکی از قوی ترین‌های فوتبال ماست و وقتی دید بی محابا حمله می‌کنیم نهایت استفاده را برد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسید نتیجه دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال هم روی عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی تأثیرگذاشته بود. بازیکنان پرسپولیس می‌دانستند استقلال در اهواز برنده شده و باید به هر شکل ممکن سپاهان را شکست دهند. بنابراین می‌خواستند خیلی زود به این خواسته برسند. عجولانه بازی را شروع کردند و روی همین شتابزدگی یک گل خوردیم.

ناصرمحمدخانی همچنین افزود: گل دوم که دیگر فاجعه بود! این گل آب سردی بر پیکر تیم پاشید و عملا کار را خراب کرد. من نمی‌گویم یک گلر یا بازیکن حق اشتباه ندارد اما اینجا پرسپولیس است. درتیم‌های بزرگ و بازی‌های حساس شما باید با تمرکز کامل و بدون اشتباه کار کنید. حامد لک سال گذشته یک دروازه بان ششدانگ بود ولی نمی‌دانم چرا این همه نزول داشته است. اصلا باور نمی‌کنم این همان حامد لک دو فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا باشد. من البته به توانمندی‌هایش ایمان دارم و نمی‌دانم چرا این همه افت کرده است؟

از ستاره سال‌های گذشته پرسپولیس درخصوص جمله چندی پیش او پرسیدیم که گفته بود «پیراهن این تیم برای برخی‌ها گشاد است» و محمدخانی جواب داد: الان دیگر همه به این نتیجه رسیده‌اند که پیراهن پرسپولیس برای بعضی بازیکنان گشاد است. کسی که این پیراهن را می‌پوشد اول باید عاشق آن باشد و بداند کجا آمده است. البته درهمین تیم بازیکنان پرافتخار و با غیرتی هم داریم اما یکسری اصلا درحد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند.

مهاجم اسبق پرسپولیس با حرارت بیشتری افزود: بازی با سپاهان با روح و روان ما بازی کرد. من هم مثل همه هواداران اذیت شدم چون خیلی راحت از سپاهان گل خوردیم و به سختی توانستیم یک گل آن هم روی ضربه ایستگاهی بزنیم. این شکل بازی به دل هیچ یک از پرسپولیسی‌ها نچسبید و آزار دهنده بود.

ناصرمحمدخانی درخصوص قهرمانی زودهنگام استقلال خاطرنشان کرد: ما هفته قبل همه چیز را از دست دادیم وقتی مقابل ذوب آهن مساوی کردیم. اگر در اصفهان برنده می‌شدیم هم خودمان با اعتماد به نفس بیشتری برابر سپاهان بازی می‌کردیم و هم آن ۳ امتیاز روی استقلال هم تأثیرمی‌گذاشت. به نظرم درآن بازی هم مثل سپاهان تمرکز لازم را نداشتیم درحالی که برخلاف ما استقلال در اهواز بسیار منطقی و با اعتماد به نفس بازی کرد. تیمی که حوصله به خرج دهد و در بازی‌های حساس منطقی تر باشد برنده می‌شود.

مهاجم پیشین تیم ملی و پرسپولیس انتقادی هم از مسئولان سازمان لیگ داشت و افزود: من نمی‌دانم چرا این بازی در سیرجان برگزار شد؟ اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد بهتر بود این مسابقه در شهری نزدیک تر به تهران مثلا کرج برگزار می‌شد. نکته دیگر می‌شد ۴ هفته پایانی را همزمان برگزار کرد. اینکه یک تیم زودتریا آن یکی دیرتر خواه ناخواه روی عملکرد بازیکنان تأثیرمی‌گذارد.

ناصرمحمدخانی در پایان گفت: به هر شکل لیگ بیست و یکم برای پرسپولیس تمام شد. اگر می‌خواهیم در فصل آینده مدعی باشیم باید یک خانه تکانی اساسی در پرسپولیس داشته باشیم. این تیم نیاز به بازیکن بزرگ دارد و از همین حالا باید مسئولان به فکر ترمیم و تقویت پرسپولیس باشند. اگر از الان به فکر نباشند سال آینده با مشکلات جدی تری هم مواجه خواهیم شد. این خواسته به حق هواداران عاشق و با معرفت پرسپولیس از مدیران باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)