معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت:مقایسه لوکادیا و استوکس درست نیست زیرا ما در پرداخت حقوق لوکادیا همیشه به موقع وارد عمل شدیم.

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری این باشگاه حضور پیدا کرد و اظهار داشت:اول از همه از رسانه‌ها و درویش تشکر می‌کنم. از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که این اعتماد را به من کردند. در مورد مسئله حرفه‌سازی که صحبت شد، متاسفانه در سال‌های گذشته یک سری کارها به خوبی معرفی نشده است. در امسال سعی کردیم از این امکاناتی در اختیار باشگاه قرار گرفته، مخصوصا در تیم‌های پایه را خوب معرفی کنیم.

وی با تمجید از شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس گفت: 50 درصد مطالبات اعضای تیم پرداخت شده و مجموعه بی‌نظیر شهید درفشی‌فر در اختیار باشگاه پرسپولیس است. کُری نمی‌خوانم، اما در رده پایه در پنج یا شش بازی با تیم‌های رقیب بازی کردیم که شکستی نخوردیم و در دو رده برای قهرمانی می‌جنگیم. در این رده‌ها در میان پنج تیم اول هستیم و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد. امیدوارم اگر باشیم یا نباشیم، برنامه پنج ساله مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داشته باشد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مقایسه صورت گرفته میان آنتونی استوکس و یورگن لوکادیا تصریح کرد: این یک قیاس مع‌الفارق است. پیش پرداخت استوکس را چند وقت پیش یک صرافی در دوبی پرداخت کرده بود و درویش آن قرارداد را او پرداخت کرد. یک قراردادی تنظیم شده بود که پولش را یک صراف پرداخت کرده بود و آن صراف هر روز به اینجا می‌آمد و حساب‌های باشگاه را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: در مورد لوکادیا هیچ بحثی به این شکل نداشتیم. پول او همیشه به موقع پرداخت شد. مطالبات لوکادیا پرداخت و قسط دوم او سریع‌تر از موعد مقرر واریز شد. باز هم می‌گویم اگر بحث فشار سیاسی نباشد ایشالله آن هم به نفع باشگاه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)