محمد نصرتی مدافع پیشین تیم ملی می‌گوید: تیم ملی جای بهترین‌هاست و باید به خاطر دعوت شجاع و لج و لجبازی نکردن به کارلوس کی‌روش هم تبریک گفت.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان نه تنها توجه کشتی دوستان ایرانی را به خود جلب کرده بلکه فوتبالیست‌ها را هم به پای تلویزیون نشانده است. یکی از این بازیکنان فوتبال، محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس است. او با حرارت خاصی درخصوص رحمان عموزاد پدیده جدید کشتی آزاد ایران حرف می‌زند و… بهتر است خودتان تازه ترین مصاحبه خبرورزشی با نصرتی را بخوانید که خواندنی است:

می‌خواهیم نظر شما را درخصوص لیست جدید کارلوس کی‌روش بدانیم؟

اگر اجازه بدهید اول از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صحبت کنیم!

جدا؟

بله، من طرفداردو آتشه رحمان عموزاد کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان هستم. او یک پدیده ناب و خالص است که از کشتی‌هایش لذت می‌برم!

کشتی او با آدیل اوسپانوف قزاق را دیدید؟

نزدیک بود سکته کنم! یک لحظه رحمان عموزاد روی پُل گیر کرد و تصور کردم ضربه فنی شد اما خوشبختانه توانست از این خطر حتمی فرار کند. بعد از آن تا یک دقیقه من فکر می‌کردم گردنش دچار مشکل شده باشد ولی خدا را شکر مشکلی نداشت و ادامه داد. ماشالله فوق العاده است و حداقل دو مدال طلای المپیک را باید برایش کنار بگذارند.

و شکست حسن یزدانی؟

فدای سرش! حسن یزدانی قهرمان و پهلوان ایران زمین است. هر قهرمانی ممکن است یک روز یا در یک مسابقه خودش نباشد اما آن قدر ما را خوشحال کرده که حالا حالاها مدیونش باشیم.

موافقید برگردیم به فوتبال؟

( با خنده) بله، در خدمتم!

در مورد لیست کی‌روش حرف می‌زدیم؟

به نظر من نرمال بود. شاید یکی دو بازیکن حق شان نبوده باشد که به تیم ملی دعوت شوند اما…

می‌توانید اسم بیاورید؟

نه! لطفا اجازه بدهید اسم نیاوریم اما کسانی هم بودند و هستند که می‌توانستند دعوت شوند ولی نشدند.

حداقل اسم کسانی که می‌توانستند دعوت شوند را بیاورید؟

به نظر من (دو بار تأکید می‌کند) به نظر من شهریار مغانلو و دانیال اسماعیلی فر از قلم افتاده اند. البته این سلیقه سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام گذاشت.

دعوت شجاع خلیل زاده درحالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند شاید کی‌روش او را خط بزند را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شجاع به خاطر عملکرد خوبش در مسابقات مقدماتی جام جهانی باید دعوت می‌شد و کی‌روش در این مورد هوشمندانه عمل کرد. زوج خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان فوق العاده کار کرده و بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته اند. تیم ملی هم جای بهترین‌هاست و باید به خاطر دعوت شجاع و لج و لجبازی نکردن به کارلوس کی‌روش هم تبریک گفت.

درمورد برکناری دراگان اسکوچیچ صحبتی ندارید؟

گذشته‌ها گذشته و الان سرمربی تیم ملی، کارلوس کی‌روش است و باید از او حمایت کنیم. موضوع اسکوچیچ را هم نباید خیلی احساسی کرد و باید منطقی به فکر آینده تیم ملی کشورمان باشیم.

انتخاب کارلوس کی‌روش را چگونه می‌بینید؟

به نظر من با توجه به اشرافی که به فرهنگ و شرایط فوتبال ایران دارد بهترین انتخاب بوده است. شاید هر مربی دیگری را می‌آوردیم بهانه هم داشت که دیر آمده و شناخت نداشته و … اما کی‌روش حداقل نمی‌تواند چنین بهانه ای بیاورد. او همه بازیکنان و فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد.

نمی‌شود با شما صحبت کرد و در مورد پرسپولیس نپرسید؟ این پرسپولیس با فصل گذشته چه فرقی می‌کند؟

پرسپولیس فعلی تیم خوب و کاملی است. این تیم کامل تر از فصل گذشته است و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم توپ می‌زنند. بازیکنانی مثل سروش رفیعی یا به ویژه علیرضا بیرانوند برگشته اند که خیلی مؤثر و مفید هستند. این نفرات می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند. دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی و این فروارد هلندی که…

یورگن لوکادیا؟

بله، یک مهاجم استثنایی و سورپرایز پرسپولیس در فصل جدید بوده است. مهاجمی‌که شم گلزنی دارد و حرفه ای به توپ ضربه می‌زند. شاید سال‌ها بود چنین بازیکنی با این کیفیت را در فوتبال ایران ندیده بودیم و حالا خوشحالیم پرسپولیس این مهاجم هلندی را خریده است.

می‌گویند حدود یک میلیون دلار هزینه خرید و بازی کردن لوکادیا در پرسپولیس می‌شود؟

نوش جانش! این بازیکن ارزش بسیار بالایی دارد. هر بازیکنی یک قیمتی دارد و این در دنیای فوتبال طبیعی است. امباپه یک قیمتی دارد و یک بازیکن معمولی هم یک قیمت دیگر! مهم این است که خرید جدید پرسپولیس توانسته است موثر بازی کند و گل‌های حساسی بزند. باید به یحیی گل محمدی بابت این انتخاب و خریدش توسط آقای درویش به هر دو تبریک گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)