پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بتواند یک مهاجم شش دانگ و گلزن قهار پیدا کند، مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شرایط ایده‌آل تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب کار کرد و بازیکنان مدنظر کادرفنی جذب شدند. اگر باشگاه بتواند یک مهاجم شش دانگ و گلزن قهار پیدا کند، مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. در تمامی پست‌ها بازیکنان خوبی وارد تیم شده‌اند و می‌توانند در طول فصل برای قهرمانی پرسپولیس مثمرثمر باشند.

وی در خصوص خداحافظی سیدجلال از پرسپولیس عنوان کرد: سیدجلال یکی از فوتبالیست‌های خوب و تأثیرگذار کشورمان بود که با بالا رفتن سن و سالش بازی در پرسپولیس برایش سخت شده بود. زمانی که سن بالا می‌رود هرقدر هم بدن آماده باشد، اما فوتبالیست اُفت می‌کند و مطمئناً توان جسمانی‌اش پایین می‌آید.

*سرمربیان استقلال، سپاهان و تراکتور هندوانه در بسته هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قراردادهای بیش از اندازه بازیکنان در فصل پیش روی فوتبال ایران، تصریح کرد: عمر ورزشکار حرفه‌ای یا فوتبالیست کوتاه است و هر لحظه ممکن است با یک مصدومیت از سطح اول ورزش حرفه‌ای کنار برود. بر همین اساس شرایط سخت زندگی را می‌بینند و به خاطر اینکه در آینده دچار مشکل و چالش مالی نشوند طلب قراردادهای مناسب می‌کنند. این فوتبالیست‌ها زندگی برخی از پیشکسوتان را مشاهده می‌کنند که لنگ مقدار ناچیزی پول هستند.

محمد اضافه کرد: قراردادهای میلیاردی بازیکنان به اصلاح روی کاغذ است و بعد از اینکه باشگاه یک مبلغ ابتدایی را می‌دهد، بازیکن برای دریافت قسط‌های بعدی باید کلی دوندگی کند. امیدوارم مسائل و مشکلات مربوط به بستن قراردادها در فوتبال ایران حل شود تا بازیکنان و مربیان به راحتی مبلغ قرادادهای‌شان را بگیرند.

وی در مورد حضور مربیان خارجی سرشناس در فوتبال ایران گفت: مطمئناً مربی خارجی با کیفیت تاثیر خودش را خواهد گذاشت. برانکو در ایران خیلی خوب جواب داد، اگر امثال این مربی به ایران بیایند خیلی خوب است. این مربیانی هم که سرمربی تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور شده‌اند هندوانه در بسته هستند. اگر اهداف و تاکتیک‌های‌شان در ایران جواب بدهد به طور حتم باعث پیشرفت تیم‌های ایرانی خواهند شد.

*به خاطر باز شدن پنجره پرسپولیس طلبم را بخشیدم

محمد در پاسخ به این پرسش که آیا خودش از باشگاه پرسپولیس طلب دارد یا خیر؟ ادامه داد: از سال‌هایی که برای پرسپولیس بازی می‌کردم طلب داشتم، اما به خاطر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، طلبم را بخشیدم. چند سال پیش در آکادمی پرسپولیس فعالیت می‌کردم که باشگاه اصلاً پول این طلب را هم هنوز نداده است. مبلغی که با آکادمی قرارداد بسته بودیم در مقابل این مبالغی که به بازیکنان می‌دهند چیزی نیست. با محمد پنجعلی مدیر آکادمی هم در مورد این موضوع صحبت کردم، اما هیچ افاقه‌ای نکرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه با شکایت هم چیزی درست نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ۲ سال پیش در بازار آهن سرمایه‌گذاری کردم. یک کلاهبردار تمام زندگی‌ام را که از دوران فوتبال جمع کرده بودم، برداشت و فرار کرد. چک آن فرد را برگشت زدم و حتی شکایت کردم. بعد از گذشت ۲ سال دیگر آدم خسته می‌شود و از پس گرفتن پولش ناامید خواهد شد. دادگاه هم پرونده را بست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)