پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط قرمزهای پایتخت در لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

محمود شافعی در گفت‌وگو با برنا در خصوص دیدار اخیر پرسپولیس در اصفهان برابر سپاهان اظهار داشت: دو تیم با انگیزه های ویژه در این بازی حضور پیدا کرده بودند. با توجه به شکست پرسپولیس برابر تراکتور و شرایط خاص تیم و در نظر گرفتن فشرده بودن رقابت در بالای جدول، دو تیم با احتیاط و کمی دست به عصا کار خود را در این بازی آغاز کردند و به نوعی نمی خواستند بی محابا به سمت دروازه حریف حمله ببرند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در این دیدار از نظر فنی نمایش بهتری را نسبت به بازی برابر تراکتور از خود ارائه داد و توانست روند کاری نسبتا خوبی را از خود ارائه دهد. باید به این موضوع توجه شود که سپاهان هم تیم کوچکی نیست و از بازیکنان خوب و باتجربه ای بهره می برد و تساوی در این شرایط خاص نه برای پرسپولیس نتیجه بدی بود و نه برای سپاهان چرا که در چنین وضعیتی کسب حداقل امتیاز بهتر از این بود که تیمی با سیستم و آرایشی هجومی بی محابا حمله کرده و با غافلگیری روبرو شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه با این تساوی تیم گل‌محمدی صدر جدول را از دست داد و آن را به گل‌گهر سپرد، تاکید کرد: پرسپولیس برای این بازی با برنامه نشان داد. درست است که دو امتیاز مهم را از دست داد اما با توجه به امتیازات نزدیک به هم در صدر جدول می تواند با بهبود شرایط دوباره صدر را پس بگیرد. باید به این نکته اشاره کنم که پرسپولیس با یک مهاجم و استفاده از دو هافبک دفاعی آرایشی را در زمین داشت که نشان از این بود که با توجه به رویارویی با تیم پرمهره ای مانند سپاهان نباید بی گدار به آب می زد. به نظرم گل محمدی با توجه به نتیجه بازی قبل و همین طور شرایط روحی و روانی تیمش تصمیم گرفت با برنامه و حساب شده برابر تیم سپاهان اصفهان بازی را پیش ببرد.

شافعی در مورد دیدار پیش روی پرسپولیس برابر مس رفسنجان گفت: مس تیم خوبی است که در مدت حضورش در دوره های اخیر لیگ برتر نشان داده تیم جوان و با انگیزه ای دارد. البته پرسپولیس باید به این موضوع توجه کند اگر می خواهد از صف بالانشینان و مدعیان عقب نماند از بازی های خانگی خود حداکثر امتیازات ممکن را کسب کند و با توجه به این موضوع که بازی برابر مس در استادیوم آزادی برگزار می شود باید این دیدار را با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)