مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: شانس برد ما مقابل پرسپولیس هم اندازه شانس برد پرسپولس مقابل ما است.

بهرام یدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیروزی الوند همدان مقابل استقلال خوزستان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همانطور که ویسی سرمربی استقلال اعلام کرد ما باید در وقت‌های قانونی کار را تمام می‌کردیم. از هر نظر سرتر از تیم حریف بودیم، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که دروازه‌بان آنها عملکرد خوبی داشت و کار به ضربات پنالتی کشید که در این ضربات دروازه‌بان ما توانست ضربه ششم را مهار کند و پیروز میدان شدیم.

وی در مورد نتایجی که این تیم در لیگ دسته اول کسب کرده، خاطر نشان کرد: به جز هفته اخیر سایر رقابت‌ها را خوب برگزار کردیم. در بازی با پدیده بازیکنان ما 30 درصد خودشان هم نبودند، بازی خوبی انجام ندادیم و شکست خوردیم اما امیدوارم در ادامه راه بتوانیم موفق باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه الوند در مورد زمان برگزاری با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تصریح کرد: طبیعتا این بازی نمی‌تواند در این هفته برگزار شود، خبردار شدیم که احتمال دارد این بازی در نیم‌فصل لیگ برتر و یا نیم‌فصل دسته اول برگزار شود.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس یادآور شد: قطعا بازیکنانمان برای رویارویی با پرسپولیس با انگیزه مضاعف در زمین ظاهر می‌شوند، ما صد در صد برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شویم، در جام حذفی شانس پیروزی برای هر تیمی 50 – 50 است مخصوصا زمانی که یک تیم صاحب نام با تیم پایین‌تر بازی دارد شرایط برای تیم پایین‌تر مهیاتر است زیرا بازیکنان تلاش می‌کنند تا مقابل تیم صاحب‌نام به برتری دست یابند و بار روانی روی تیم صاحب‌‌نام بیشتر است تا امتیاز از دست ندهد و همین امر باعث می‌شود تا فشار بیشتری را تحمل کنند.

مدیرعامل باشگاه الوند در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند میزبان احتمالی این بازی باشد گفت: ما در همدان 3 زمین داریم که از آزادی چیزی کم ندارند امسال حتی قرار است مسابقات آسیایی زیر 14 ساله‌ها را هم میزبانی کنیم. ورزشگاه‌های قدس، مفتح و شهید حاج‌بابایی شرایط بسیار خوبی دارند که از بسیاری از ورزشگاه‌های دیگر مناسب‌ترند.

یدی در مورد مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: تمام هزینه‌های باشگاه برعهده من است، هیچ کمکی تاکنون صورت نگرفته است و مسئولان حمایتی انجام نمی‌دهند که امیدوارم این مسئله در آینده برطرف شود، ما کادر فنی خوبی داریم که امسال سومین سالش را تجربه می‌کند، مربیان ما کاملا بومی هستند و تلاش می‌کنیم که بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)