پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه‌های دروازه‌بان پرسپولیس گفت: چنانچه بعد از بازی با فولاد به مشکلات نیلسون توجه نشود او تصمیم جدیدی در مورد آینده فوتبالی خود اتخاذ خواهد کرد.

نیلسون کوریا به خاطر بدهی 270 میلیون تومانی‌ به اداره مالیات ممنوع‌الخروج شد و نمی‌تواند در تعطیلات نیم فصل برای استراحت به کشورش برود.

این در حالی است که مدیربرنامه‌های نیلسون مدعی شده این مبلغ را باشگاه پرسپولیس باید به اداره مالیات پرداخت می‌کرد و کوتاهی آنها باعث بوجود آمدن این مشکل شده است.

مدیر برنامه‌های نیلسون  در این‌باره گفت: هنوز قضیه ممنوع‌الخروجی نیلسون به او انتقال داده نشده اما پیش‌بینی می‌کردیم این اتفاق رخ دهد چرا که باشگاه پرسپولیس در پرداخت مالیات نیلسون کوتاهی می‌کند و این در شرایطی است که طلب فصل گذشته این دروازه‌بان را هم پرداخت نمی‌کنند تا او فکرش راحت باشد.

وی تصریح کرد: نیلسون حتی در پرداخت کرایه منزل و اتومبیل هم مشکل دارد و این مشکلات ریز و درشت اجازه نمی‌دهد او روی تمرینات و بازی‌ها تمرکز کند. او بازیکن حرفه‌ای است و در دوران فوتبالش با مشکلات اینچنینی مواجه نشده بود.

مدیر برنامه‌های نیلسون گفت: در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس فردی پیدا نمی‌شود که بتواند مشکلات نیلسون را حل کند و مشخص نیست سیاسی چه زمانی از زندان آزاد خواهد شد. چنانچه این شرایط ادامه پیدا کند بعید نیست نیلسون بعد از بازی با فولاد خوزستان یک تصمیم مهم در خصوص آینده فوتبالی خود اتخاذ کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)