مجری برنامه تلویزیونی «آقای گزارشگر» گفت: این برنامه در درجه اول یک مسابقه و رقابت است، سعی می‌کنیم در اجرای آن شوخی و کل‌کل‌های فوتبالی را هم در نظر بگیریم تا برنامه از جدیت و رسمی بودن فاصله بگیرد.

محمدرضا احمدی، مجری مسابقه‌ تلویزیونی «آقای گزارشگر» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فضای کلی این برنامه گفت: به دلیل پخش نوروزی برنامه «آقای گزارشگر» و این که این برنامه یک مسابقه و رقابت است، سعی می‌کنیم در اجرای آن کل‌کل‌های فوتبالی را هم در نظر بگیریم تا برنامه از جدیت و رسمی بودن فاصله بگیرد. فکر می‌کنم تا حد زیادی هم موفق شدیم تا این فضا را در برنامه ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سطح کیفی گزارش‌های شرکت‌کنندگان، گفت: به نظرم شرکت‌کنندگان در مرحله اول بهتر عمل کردند. شاید علت افت کیفی گزارش‌هایشان قرار گرفتن مقابل دوربین و چند داور برجسته حوزه فوتبال و رسانه است که برای آنها استرس ایجاد می‌کند.

احمدی درخصوص آیتم‌های مختلف مسابقه‌ «آقای گزارشگر» گفت: آیتم‌هایی که در آن قابلیت‌ها و توانمندی شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار می گیرد، خوب است. اما باز هم می توانستیم تنوع بیشتری داشته باشیم؛ البته طبیعی است که 45 دقیقه بودن زمان برنامه اجازه نمی‌دهد تا تنوع و ایده‌های بیشتری را در کار پیاده کنیم اما با این وجود تلاش کرده‌ایم تا از حداقل زمان حداکثر استفاده را ببریم.

او در پایان توضیح داد: دانش فوتبالی شرکت‌کنندگان در برنامه به خوبی محک زده می‌شود، اطلاعات و شناخت آنان از تیم‌های داخلی و خارجی، شناخت بازیکنان آن‌ها و عواملی نظیر آن نیز کاملا بررسی می‌شود.

برنامه تلویزیونی «آقای گزارشگر» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی مهدی محمدی برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود.

در این مسابقه طی آزمونی اولیه از میان بیش از 6000 نفر علاقه‌مند به گزارشگری فوتبال، تعداد 147 نفر به مرحله بعد راه یافتند و پس از برگزاری آزمونی کتبی و سنجش اطلاعات عمومی‌شان در رشته ورزشی فوتبال، 102 نفر از آنان برای شرکت در رقابت اصلی انتخاب شدند و اکنون در 17 گروه شش‌نفره برای کسب عنوان «آقای گزارشگر» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

http://media.isna.ir/content/12-1017.jpg/4

http://media.isna.ir/content/11-1243.jpg/4

http://media.isna.ir/content/13-787.jpg/4

http://media.isna.ir/content/999-66.jpg/4

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)