پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ذوب‌آهن معتقد است که حضور در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است مخصوصا وقتی سرمربی این تیم علی دایی باشد.

محسن مسلمان در خصوص شایعه پیوستنش به پرسپولیس برای مسابقات فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: به خدا من اصلا در جریان این اخبار و  شایعات نیستم. من تا به امروز نه با کسی صحبت کرده و نه تصمیمی گرفته‌ام، البته 2،3 پیشنهاد به مدیر برنامه‌هایم رسیده که من حتی نام آن تیم‌ها را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به غیر از بازی‌های تیم ملی 2 بازی حساس در پلی‌آف لیگ برتر باید برای ذوب‌آهن انجام بدهم. ضمن اینکه یک سال دیگر با آن تیم قرارداد دارم و درست نیست که بخواهم در این شرایط با تیم دیگری وارد مذاکره شوم. ابتدا باید تکلیف ذوب‌آهن در لیگ برتر مشخص شود و بعد از آن به اصفهان سفر می‌کنم و با آقای کاظمی در مورد آینده‌ام صحبت می‌کنم.

مهاجم ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به شایعه حضور پیام صادقیان در پرسپولیس عنوان کرد: مسئله پیام با من فرق می‌کند. او بازیکن آزاد بوده و مختار است هر جا دوست دارد برود اما من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و مسلما ذوب‌آهن هم دوست ندارد من را از دست بدهد. با این حال باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

مسلمان حضور در پرسپولیس را آرزوی هر بازیکنی دانست و تصریح کرد: با این شرایط وقتی سرمربی پرسپولیس علی دایی باشد هر کسی دوست دارد در این تیم بازی کند اما من یکسال خوب با ذوب‌آهن داشتم و حتی حضور در تیم ملی را مدیون فرهاد کاظمی هستم، چون ایشان ضعف‌های من را پوشاند. قطعا برای فصل آینده تصمیم خوبی می‌گیرم تا در فوتبالم پیشرفت کنم.

 

جهت دریافت خبرهای پرسپولیس کد 2005977 را از خط همراه اول به شماره 201414 پیامک کنید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)