مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در بازی مقابل پیکان نشان دادند شخصیت برد و قهرمانی خریدنی نیست.

حمید مطهری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: پروازمان دیر به زمین نشست و به خاطر مسائل امنیتی هم تا به هتل برسیم زمان برد اما وقتی به هتل رسیدیم تقریباً پنج دقیقه به هفت بود و من هم سریعاً خودم را رساندم تا به کنفرانس برسیم اما مدیر رسانه‌ای تیم به من اعلام کرد زمان را از دست دادی و دیر شده و به همین خاطر به کنفرانس نرسیدم وگرنه مشکل خاصی نبود. بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم همیشه رابطه خوبی با رسانه‌های عزیزی داشتیم اگر دلخوری پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به بازی فردا عنوان کرد: دو بار با ذوب‌آهن روبرو شدیم یک بر در لیگ و یک بار در جام حذفی، هر دو بار برنده شدیم اما حریف ما نسبت به آن دو بازی تفاوت‌های چشم‌گیری داشته و از لحاظ تیمی خیلی بهتر شده با توجه به یارگیری که در نیم‌فصل داشتند شرایط‌شان بهتر شده است. ذوب‌آهن تیمی است که واقعاً عقبه دارد. این تیم حتی تا فینال آسیا هم رفته است برای ما خیلی قابل احترام هستند.

مربی پرسپولیس تصریح کرد:‌کادر فنی خیلی خوبی دارند و فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت اما از آنها شناخت خیلی خوبی داریم. سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به حریف دیکته کنیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. همیشه موفقیت پشت قدم‌های استوار بازیکنان پرسپولیس نهفته است. همیشه گفته‌ام قهرمانی در ژن پرسپولیس است و برای قهرمانی می‌جنگیم. بازی قبلی ما هم یک نکته مهم و ویژه داشت؛ تیم ما بعد از ۱۰ نفره شدن نشان دادن شخصیت برد و قهرمانی خریدنی نیست و این در وجود تک تک بازیکنان ما است این حس قهرمانی در باشگاه ما است

وی افزود: بازیکنان ما نشان دادند از این خصوصیت برخوردار هستند و ثابت کردند ۱۰ نفر هم می‌توانند گل بزنند و برنده باشند. ولی باید آن بازی را فراموش کنیم و برای بازی فردا آماده شویم. در اروپا هم در بازی رئال و منچستر سیتی دیدیم زمانی که همه فکر می‌کردند تیم انگلیسی صعود کرده ناگهان چنین اتفاقی افتاد. بنابراین نباید غرور داشته باشیم. باید کارمان را به نحو احسن انجام بدهیم که ان‌شاءالله بتوانیم فردا از زمین موفق بیرون بیاییم و بازی قبلی‌مان را فراموش کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)