پرسپولیس نیوز : معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن گفت: قرارداد علی دایی با باشگاه راه‌آهن هم قانونی و هم اخلاقی است.

رستم زندی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرارداد علی دایی با باشگاه راه‌آهن فاقد اعتبار است زیرا در سازمان لیگ ثبت نشده اظهار داشت: دو هفته پیش علی دایی با باشگاه راه‌آهن قراردادی امضا کرد اما به علت اینکه فرم قرارداد از سوی سازمان لیگ به باشگاه‌ها ارسال نشده است این قرارداد ثبت نشد اما تمام رسانه‌ها و مطبوعات از این موضوع مطلع هستند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دو طرف قرارداد، این موضوع را زیر سوال نبرده‌اند. سازمان لیگ اعلام کرده بلافاصله پس از پایان لیگ یعنی 21 اردیبهشت نقل و انتقال می‌تواند صورت بگیرد اما طبیعتا تا زمانی که سازمان لیگ فرمت قرارداد‌ها را برای ثبت ارسال نکرده باشد قرارداد باشگاه‌ها با مربیان و بازیکنان داخلی خواهد بود و نسبت به آن تعهد وجود دارد ضمن آنکه طرفین این موضوع را زیر سوال نبرده‌اند و به این دلیل قرارداد دایی قانونی و اخلاقی است.

معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن افزود: علاوه بر قراردادی که دایی امضا کرد یک سند تفاهم‌نامه‌30- 40 برگی امضا شد که مجموعه همکاری‌های دو باشگاه در آن وجود داشت. برنامه‌های ما برای فصل آینده مشخص شده و تمرینات و لیست مازاد و خرید هم از سوی علی دایی به باشگاه ارسال شده است.

زندی در مورد اینکه آیا باشگاه مذاکراتی با محمد نوری انجام داده تصریح کرد: من هم‌اکنون مجاز نیستم که اسم شخصی را بیاورم بلکه باید این موضوع نهایی شود. تعداد زیادی از بازیکنان هستند که دایی اسم آنها را برای جذب به ما داده است. علاوه بر این فردی که نام بردید بازیکنان دیگری هم هستند که در حال مذاکره با آنها هستیم.

وی درباره اینکه با توجه به رفتن محمد محمدی دروازه‌بان این تیم قصد جذب دروازه‌بان دیگری دارند گفت: هم‌اکنون در حال مذاکره با دروازه‌بانان مختلف هستیم تا بخواهیم آنها را جذب کنیم زمانی که این موضوع قطعی شد در مورد ماندن فرشید کریمی و سایر دروازه‌بان‌ها تصمیم خواهیم گرفت.

معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه آیا دروازه بان خارجی جذب خواهند کرد یادآور شد: اولویت ما این است که از بازیکنان ایرانی استفاده کنیم. سال گذشته چند بازیکن خارجی داشتیم که زیاد نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و خاطره خوبی از این بازیکنان نداریم. تا جایی که امکان دارد به سمت بازیکنان خارجی نمی‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)