چهره های ورزشی نامزد شده برای حضور در انتخابات شورای شهر آرای بالایی به خود اختصاص دادند.

به گزارش نامه، حضور چهره های سرشناس ورزش در شورای شهر به امری عادی تبدیل شده و این دوره نیز چهره هایی جدید پا به این عرصه گذاشتند که اکثرشان به موفقیت نیز رسیدند.

امروز اعلام شد که از مجموع 2477 صندوق ویژه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، یک میلیون و 701 هزار رأی مأخوذه بوده که یک میلیون و 351 هزار رأی صحیح بوده است که بر اساس این آرا افرادی که بیشترین رأی را به خود اختصاص داده‌اند، معرفی شدند.

در این فهرست نام علیرضا دبیر قهرمان سابق کشتی ایران در رده دوم قرار دارد و حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری سوم است.

هادی ساعی که در دور گذشته نیز حضور داشت در این ره بندی در جای ششم قرار دارد و عباس جدیدی نیز هفدهم شده است.

هنوز آرای صندوق‌های مستقر در شهر ری و شمیرانات قرائت نشده است و با توجه به کاندید شدن آرش میراسماعیلی از شهر ری، احتمال ورود وی به شورای شهر وجود دارد.

از سرشناس ترین چهره های ورزشی که تا این لحظه ناکام مانده اند، می توان به محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال و محمد فنایی داور سابق فوتبال اشاره کرد.

پیش از رای گیری چهره هایی مثل رسول خادم و حمید سوریان از حضور در انتخابات کناره گیری کردند.

از جمع مدیرانی که سابقه حضور در ورزش داشته و احتمالا در شورای شهر حضور خواهند داشت می توان به حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس و نفر چهارم این فهرست و احمد دنیامالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی و نفر چهاردهم این فهرست اشاره کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)