بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کسب هر سه امتیاز بازی با ذوب آهن در شرایط فعلی مهمترین موضوعی است که شاگردان یحیی گل محمدی باید به آن فکر کنند.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل حریف اصفهانی اش در هفته بیست و ششم اظهار داشت: «بازی در اصفهان برای هیچ تیمی آسان نیست. من خودم در تیم سپاهان بازی می‌کردم و می‌دانم تیم هایی که به اصفهان می‌آیند می‌دانند چه ذوب آهن باشد و چه سپاهان، هر دو تیم جزو تیم‌های ریشه‌دار هستند و به راحتی به حریفان امتیاز نمی‌دهند».

وی افزود: «تیم ذوب‌آهن با این که تا اینجای فصل نتوانسته آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد ولی همین تیم در جدول رده بندی فاصله‌اش با تیم هفتم تنها یک برد است. یعنی ذوب آهن با یک پیروزی از رده یازدهم به هفتم می‌رسد. بنابراین نمی‌توان خیلی این تیم را جزو تیم‌های پایین جدولی در نظر گرفت».

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: «پرسپولیس با نمایش زیبایی که در دیدار مقابل پیکان نشان داد ثابت کرد هفته به هفته به آن تیمی که هواداران انتظار قهرمان شدن دوباره اش را می‌کشند نزدیک تر و شبیه تر می‌شود. پرسپولیسی که جلوی پیکان بازی کرد به ویژه بعد از اینکه عالیشاه اخراج شد و ده نفره به کارش ادامه داد همان تیم محبوب هواداران پرسپولیس بود. تیمی که موتورش گرم شده و از حمله کردن خسته نمی‌شود».

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «حضور سید جلال حسینی در خط دفاع و تراکم بازیکنانی مثل میلاد سرلک و رضا اسدی در خط هافبک. همچنین بازگشت حامد لک به درون دروازه تیم پرسپولیس باعث شد تا این تیم در دیدار با پیکان شرایطی به مراتب بهتر از هفته های قبل را داشته باشد».
این مطالب را هم بخوانید

این تهمت‌ها پرسپولیس را برای قهرمانی جسورتر می‌کند/ خدا را شکر که سرخ‌ها بازی آسان ندارند/ می‌خواهند با حرف‌های خاله زنکی حاشیه درست کنند

موتور پرسپولیس تازه گرم شده/ تیم یحیی هرگز از قهرمان شدن خسته نمی شود/ به زودی وضعیت جدول لیگ دگرگون می شود

مهدوی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل نیروی زمینی در بازی‌های دوستانه خاطرنشان کرد: «همان زمان که خیلی ها بابت شکست پرسپولیس جلوی نیروی زمینی نگران شدند گفتم که این شکست برای پرسپولیس لازم بود. چون کادر فنی نقاط ضعف تیم را به ویژه در نیمه دوم بازی که اغلب گل می‌خورد شناسایی کرد و دیدیم که پرسپولیس در نیمه دوم بازی با پیکان توانست ۱۰ نفره به حریف سراسر حمله اش گل بزند».

وی که در دوران فوتبال خود در پست دفاع بازی می‌کرد درباره رامین رضاییان گفت: «رضاییان فوتبالیست قابل توجهی است که سابقه حضور در جام جهانی و بازی مقابل تیمهای بزرگ اروپایی را در کارنامه‌اش دارد اما دوری چند ساله از لیگ ایران باعث شده بود تا حدی از شرایط فوتبال خودمان دور شود. اما با پاس گل زیبایی که برای هم‌تیمی اش ارسال کرد نشان داد کم کم به همان رضاییان مورد نیاز پرسپولیس تبدیل می‌شود. قطعاً رضاییان در دیدار با ذوب آهن یکی از مهره های تاثیرگذار خواهد بود».

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره بحث تبانی پرسپولیس و پیکان و موضوعات اینچنینی تصریح کرد: «قطعا این قبیل حرفها فقط برای از بین بردن تمرکز پرسپولیس است ولی شکر خدا پرسپولیس به اندازه یک دوجین بازیکن با تجربه، ملی پوش و جام جهانی دیده دارد. نفراتی دارد که تعداد بازی های ملی شان از بازی های باشگاهی خیلی از بازیکنان رقبای شان در لیگ برترحریفانشان بیشتر است. چنین تیمی قطعاً با این قبیل حاشیه سازیها از مسیر اصلی اش منحرف نمی‌شود. از حامد لک درون دروازه گرفته تا سید جلال حسینی، رضاییان، کمال کامیابی نیا و سایر بازیکنانی که در این تیم حضور دارند همگی متوجه شرایط خوب تیم برای رسیدن به قهرمانی دوباره هستند. آنهایی که فکر می‌کنند پرسپولیس از قهرمان شدن خسته شده بدانند این تیم با قهرمانی خستگی اش در می‌رود».

محمدرضا مهدوی در این باره که پرسپولیس چقدر برای قهرمانی شانس دارد گفت: «به نظر من شانس قهرمانی پرسپولیس به هیچ وجه کم نیست. مطمئناً بازی های هفته های آینده وضعیت جدول را دگرگون خواهد کرد و امیدوارم پرسپولیس در اصفهان هم سه امتیاز را بگیرد تا همچنان با قدرت به سمت هدفش حرکت کند».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)