هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه با وضعیت موجود در تیم ملی بعید می دانم جزو چهار تیم پایانی جام ملت ها باشیم، گفت: ژاپن و سپس استرالیا از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند.

مهدی فنونی‌زاده با بیان اینکه تیم ملی ایران شانس بالایی برای قهرمانی ندارد، اظهار داشت: با توجه به نبود بازی های تدارکاتی و کمبود تدارکات لازم برای تیم ملی، بعید می‌‌‌‌‌دانم تیم ملی ایران بتواند جزء چهار تیم برتر آسیا باشد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من ژاپن از تمامی تیم ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و استرالیا هم با توجه به اینکه میزبان این مسابقات است، نسبت به ژاپن از امتیاز کمتری برخوردار است.

فنونی‌زاده، کی‌روش را یک مربی باهوش خواند و افزود: با توجه به اینکه او چندین سال است در فوتبال ما حضور دارد و از تجربه کافی نیز برخوردار شده است تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند تیم ملی را به قهرمانی نزدیک کند.

هافبک سابق تیم ملی سن بازیکنان تیم ملی را بالاتر از استانداردهای فوتبالی دانست و گفت: متاسفانه در چند سال اخیر نتوانستیم از بازیکنان جوان در تیم ملی استفاده کنیم و سن تیم ملی بسیار بالا رفته که این می تواند برای ما خطرناک باشد.

وی تاکید کرد: کی‌روش باید به جوانان اعتماد بیشتری داشته باشد؛ چراکه بعد از جام ملت های آسیا مطمئنا تعدادی از بازیکنان با توجه به سن بالایی که دارند، دیگر نمی توانند در تیم ملی بازی کنند.

فنونی‌زاده خط هافبک تیم ملی را نقطه قوت این تیم دانست و ادامه داد: در خط دفاعی بد نیستیم و در خط حمله نیز خوب نیستیم، اما در خط هافبک با توجه به بازیکنان باتجربه ای که در اختیار داریم، این امید را داریم که آنها بتوانند کمربند میانی را محکم کرده و اجازه بازی‌سازی به هافبک های تیم های حریف ندهند.

فنونی‌زاده در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم ملی بتواند در جام ملت های آسیا نتایج قابل قبولی کسب کند و دل علاقه‌مندان به فوتبال را شاد کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)