پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم اتفاقی که برای سیاسی افتاده هرچه زودتر رفع شود چراکه او را فردی باشخصیت دیدم و امیدوارم مشخص شود چه کسانی باعث و بانی این مسائل برای پرسپولیس بوده‌اند.

سوشا مکانی درباره شرایط خودش پرسپولیس و دعوت به تیم ملی برای اردوی آفریقای جنوبی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 

 

شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد چطور است؟

خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود و فعلا همه تمرکز ما روی بازی با فولاد است تا این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و با روحیه خوب به تعطیلات برویم تا بتوانیم در این تعطیلات 50 روزه نقاط ضعف و قوت تیم ارزیابی شود تا در نیم‌فصل دوم تیم کامل‌تر و آماده‌تری در اختیار داشته باشیم.

 از وضعیت خودت هم صحبت کن.

خودم که تمریناتم را درست و اصولی انجام می‌دهم اما در این چند هفته به دلیل فشردگی بازی‌ها تداخل مسابقات و تمرینات زیاد بود و نتوانستیم خوب تمرین کنیم اما از بازی ذوب‌آهن تا فولاد 6 روز فاصله بود و ما در این زمان توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم تا برای بازی با فولاد آماده شویم. خودم هم که زیرنظر نادر باقری تمرینات خوبی انجام می‌دهم و امیدوارم همه بازیکنان در بازی با فولاد عملکرد خوبی داشته باشند چرا که با این بازی می‌توانیم فاصله‌مان را تا بالای جدول کمتر کنیم چون فاصله که زیاد نیست و نزدیک شدن به بالای جدول هم برای ما غیرقابل دسترس نخواهد بود و با این برد می‌توانیم جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی به دست بیاوریم.

 به نظر می‌رسد به دلیل مصدومیت نیلسون اگر او به این بازی نرسد تو قطعا دروازه‌بان اول خواهی بود. در این شرایط و با توجه به اینکه سال گذشته در فولاد بازی می‌کردی انگیزه خاصی برای این بازی داری؟

البته اینکه چون نیلسون تمرین نمی‌کند من بازی می‌کنم مسئله درستی نیست چرا که من کار خودم را همیشه انجام می‌دهم و چه در تمرینات و چه در بازی‌ها کم نمی‌گذارم و الان هم فرق نمی‌کند که من بازی کنم یا نیلسون چرا که هر کسی بازی کند قطعا برای موفقیت تیم تلاش می‌کند و من هم امیدوارم هر کسی بازی می‌کند پرسپولیس بتواند نتیجه لازم را از این بازی بگیرد.

 حتما می‌دانی که روز پنجشنبه بدون تماشاگر باید به مصاف فولاد بروید.

قطعا هیچ فوتبالیستی فوتبال بی‌تماشاگر نمی‌خواهد و ما هم دوست داریم هواداران‌مان بیایند. شخصا دوست دارم هواداران ما در شرایطی که کامل هستیم در استادیوم باشند تا پاسخگوی محبت آنها باشیم اما وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد ما شرمنده هواداران می‌شویم.

 چقدر امیدواری که بتوانی در اردوی جدید تیم ملی حضور داشته باشی و آیا پاسپورت تو را برای اردوی آفریقای جنوبی گرفته‌اند؟

پاسپورت من که همیشه در فدراسیون است! من معمولا سفر شخصی نمی‌روم و به همین دلیل پاسپورت من در فدراسیون است اما پاسپورت همه کسانی که در اردوی قبلی تیم ملی بودند برای اردوی آفریقای جنوبی جمع شده اما دعوت شدن یا نشدن بستگی به صلاحدید کی‌روش دارد و اگر او بداند که می‌توانم به تیم ملی کمک کنم قطعا مرا به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

 زندانی شدن حمید‌رضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاثیری در روند شما داشته یا نه؟

من کاری به این مسائل ندارم و باور کنید که نمی‌دانم سیاسی برای چه بازداشت شده اما به عنوان بازیکن می‌توانم بگویم که او از زمانی که در باشگاه حضور داشته برای آرامش کادر فنی و بازیکنان کم نگذاشته است و از نظر مسائل مالی و مدیریت حاشیه خیلی خوب فعالیت کرده و برای بازیکنان و کادر فنی چیزی کم نگذاشت. نباید این مسائل را از یاد ببریم و امیدوارم که اتفاقی که برای سیاسی افتاده هرچه زودتر رفع شود چراکه او را فردی باشخصیت دیدم و امیدوارم که مشخص شود چه کسانی باعث و بانی این مسائل برای پرسپولیس بوده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)