دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم ملی‌پوشان با حفظ اتحاد و همدلی خودشان بتوانند در دیدار مقابل لبنان نیز به سه امتیاز ممکن دست یابند.

به گزارش فارس، مهدی محمد‌نبی در حاشیه تمرین تیم ملی با اشاره به شرایط ملی‌پوشان گفت: آن چیزی که مسلم است آنکه ما یک وظیفه داریم که به عنوان مسئولین فدراسیون فوتبال باید آن را انجام دهیم. خوشبختانه فدراسیون از رئیس فدراسیون گرفته تا سایر اعضا آنچه که در توان داشتند برای موفقیت تیم ملی انجام داده‌اند.

نبی ادامه داد: بخش بعدی هم به بازیکنان برمی‌گشت که آنها هم در زمین مسابقه به نحو شایسته کار خود را انجام دادند و ما توانستیم قطر را شکست دهیم اما بخش سوم که از دو بخش دیگر هم مهم‌تر است اینکه حمایت کارشناسان و رسانه‌ها باید در دو دیدار آینده تیم ملی نیز ادامه داشته باشد. با اتحاد و همدلی اهالی فوتبال و رسانه‌ها می‌توانیم به جلو پیش برویم و این اتحاد باعث شود تیم ملی نتایج لازم را کسب کند تا در نهایت تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل لبنان گفت: مسابقه برابر لبنان در ساعتی برگزار می‌شود که (9 شب) که مردم حتما به استادیوم می‌آیند، ان‌شاءالله تیم ملی به روند رو به رشد خود در دیدار مقابل لبنان هم با حضور تماشاگران پرشور ادامه دهد و بتوانیم نتیجه لازم را در این مسابقه کسب کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تیم لبنان در بازی‌های گذشته خود نشان داده از قدرت بالایی برخوردار است و تیم خوبی را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آماده کرده است و آنها در دیدار مقابل کره نیز در دقایق آخر گل تساوی را دریافت کردند. اما بازیکنان ما به طور صد درصد آماده‌اند تا لبنان را شکست دهند.

نبی با بیان اینکه با کسب پیروزی مقابل قطر 10 امتیازی شدیم و برای صعود به جام جهانی بیش از 50 درصد راه را طی کرده‌ایم، اظهار داشت: اما 50 درصد راه باقی مانده است و ما باید در دو بازی آینده 4 امتیاز کسب کنیم و چه خوب است که در مرحله نخست 3 امتیاز دیدار برابر لبنان را کسب کنیم، بعد از آن گرفتن یک امتیاز از کره جنوبی سخت نیست.

نبی در خصوص اینکه قرار است کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در حاشیه بازی تیم ملی مقابل لبنان از فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا دو بازیکن اسبق تیم ملی تقدیر کند، گفت: اگر مهدی مهدوی‌کیا و فرهاد مجیدی در آن روز ایران بودند، سعی می‌کنیم در حد مقدورات خودمان از آنها تشکر و قدردانی کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه صعود تیم ملی به پلی‌آف رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطعی شده است، اظهار داشت: برای اینکه به عنوان تیم اول یا دوم به جام جهانی صعود کنیم نیاز است از دو بازی آینده حداقل 4 امتیاز کسب کنیم. اگر ملی‌پوشان بتوانند از دو بازی آینده 4 امتیاز کسب کنند شرایط خیلی خوبی را خواهیم داشت.

نبی با بیان این مطلب که هیچگونه مذاکراتی را با رئیس فدراسیون قطر نداشته است، در خصوص این اظهارات قطری‌ها که با تمام قوا به مصاف ازبکستان خواهم رفت، گفت: شاید علی کفاشیان و رئیس فدراسیون قطر هنگامی که در جایگاه VIP نشسته بودند با یکدیگر صحبت‌هایی را انجام دادند اما اینکه رئیس فدراسیون قطر اعلام کرده با تمام قوا به مصاف ازبکستان خواهند رفت نظریه خوبی است. چرا که این تیم قطری‌ها هم برای اینکه در جدول رده‌بندی جزو تیم‌های آخر قرار نگیرند با تمام قوا مقابل ازبکستان حاضر خواهند شد تا از حیثیت فوتبال خود دفاع کنند و حرف رئیس فدراسیون قطر به کفاشیان مبنی بر اینکه با تمام قوا مقابل ازبکستان بازی خواهند کرد یک اظهار نظر معقول است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)