سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم مانند سه سال پیش دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است.

سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: اول از همه به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و خدا را شکر که توانستیم از این مرحله (مرحله یک هشتم نهایی) جام حذفی صعود کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم مثل دو سه سال قبل، جام حذفی و لیگ برتر را به دست بیاوریم. متأسفانه در آسیا حضور نداریم و امیدواریم این دو جام را بگیریم.

وی درباره اینکه در دو سال اخیر پرسپولیس تمرکزش روی لیگ بود و فکر می‌کند این فصل مسیر راحت‌تری در جام حذفی داشته باشد، گفت: جام حذفی یک مقدار به شانس هم نیاز دارد و قرعه‌کشی خیلی تأثیرگذار است. امیدوارم این فصل شرایطی باشد که بتوانیم جام حذفی را به دست بیاوریم. جام حذفی برای ما مهم است و مثل لیگ برای این رقابت‌ها هم تلاش می‌کنیم و امیدوارم قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: من قبلاً به استادیوم فولادشهر آمده بودم که زمین خیلی خوب بود، اما نمی‌دانم با زمین چه کار کردند. انگار در زمین خاکی بازی می‌کردیم! حیف این تیم خوب، ذوب‌آهنی که چند سالی است در لیگ برتر حضور دارد و بازیکنان خوبی در اختیار این تیم هستند و منابع مالی در اختیار این باشگاه قرار دارد. واقعاً حیف است که این زمین خراب باشد و امیدوارم به آن رسیدگی کنند.

نعمتی درباره وضعیتش پس از مصدومیت گفت: مصدومیت داریم و مسابقات لیگ کمی فشرده است. باید مدارا کنیم و در این چند روز تعطیلی با استراحت کردن و البته آمادگی کامل برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

وی در مورد اینکه آیا این فشردگی زیاد در لیگ ایران مناسب است یا نه، گفت: فاصله کم بازی‌ها نیاز به ساختار خوب دارد که فکر نمی‌کنم این ساختار را در لیگ ایران داشته باشیم، اما فکر می‌کنم دست سازمان لیگ هم بسته است، چون امسال باید لیگ زود تمام شود و فصل بعد را زودتر شروع کنند که تا نیم‌فصل به جام جهانی برسد و دست سازمان لیگ بسته است. این شرایط برای ما خوب است، چون در قطر این تجربه را داشتیم که هر سه روز یک بار بازی کنیم و حالا پنج روز یک بار بازی کردن هم خوب است، اما با مصدومیت هم باید کنار بیاییم.

مدافع – هافبک پرسپولیس در واکنش به این مسئله که یحیی گل‌محمدی از او در پست دفاع و حمله استفاده می‌کند و خودش برای بازی کردن در کدام پست راحت است، گفت: برای ما فرق ندارد و هر کجا کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم. مهم این است که به تیم کمک کنیم و تیم برنده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)