پرسپولیس نیوز : مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعه جدایی‌اش از این تیم گفت:‌ تصمیمی برای جدایی ندارم و در حال حاضر فقط روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ام.

رضا نورمحمدی در مورد شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس گفت:‌ اطلاعی از این موضوع ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد آن حرف نزنم. در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و تصمیمی برای جدایی ندارم. وقتی فصل نقل‌وانتقالات می‌رسد معمولاً چنین خبرهایی در رسانه‌ها مطرح می‌شود. من الان فقط روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ام و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

وی در ادامه در مورد بازداشت حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل پرسپولیس و مشکلاتی که برای این باشگاه به وجود آمده است، تأکید کرد: این هم از بدشانسی ماست که تیم‌های دیگر بازیکنان موردنظر پرسپولیس و درخشان را جذب می‌کنند اما باشگاه ما فعلاً دچار این مشکل است. تیم ما برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد و اگر بازیکن نگیریم دچار مشکلات زیادی خواهیم شد. فقط امیدوارم این مشکلات حقوقی خیلی زود رفع شود تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

نورمحمدی همچنین در مورد بدشانسی‌های مختلف پرسپولیس در فصل جاری گفت: ما با بدشانسی‌های مختلفی روبه‌رو شدیم و باید گفت که پرسپولیس در این مدت هیچ ثباتی نداشته است. ابتدا که رحیمی مدیرعامل شد، بعد از آن منتقمی مسئولیت‌ها را بر عهده گرفت و حالا هم که سیاسی مدیرعامل شده، این مشکلات به وجود آمده است. با این شرایط طبیعی است بازیکنانی که می‌خواهند به پرسپولیس بیایند، برای پیوستن به این تیم تردید پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)