کاپیتان سال‌های قبل پرسپولیس گفت: شک ندارم سیدجلال اگر به عرصه مربیگری ورود کند، مربی موفقی می‌شود

علیرضا نورمحمدی، مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت فعلی پرسپولیس به خصوص فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات اظهار داشت: خوشبختانه این روزها خبرهای خوبی از نقل و انتقالات پرسپولیس می شنویم و در زمینه جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، باشگاه و مدیران عملکرد قابل تحسینی را داشته اند تا برای فصل بعد دست کادر فنی همه جوره باز باشد.

وی در ادامه مباحث نقل و انتقالاتی پرسپولیس در روزهای اخیر تاکید کرد: جذب نفرات خوب نویدبخش اتفاقات مناسبی برای پرسپولیس است. در حالی که تا یکی دو روز پیش مهره های خوبی به پرسپولیس اضافه شده اند با جذب صادقی وضعیت خوب در نقل و انتقالات ادامه دار شده تا کم کم تیم را با بهترین و کامل ترین شرایط برای کسب قهرمانی های بعدی آماده کنیم.

مدافع سابق سرخ‌ها درباره نیازهای پرسپولیس در ادامه مسیرش برای شروع فصل جدید هم افزود: بدون شک هیچ کس به اندازه گل محمدی روی شرایط فنی تیم اشراف ندارد و او به خوبی نیازها و کمبودهای پرسپولیس را می شناسد. با این وجود اگر نظر شخصی مرا خواسته باشید باید به این موضوع اشاره کنم که فصل قبل در خط حمله مشکلاتی داشتیم و نیاز به تقویت در این فاز برای فصل آینده احساس می شود. اگر این مسئله هم در فصل ادامه نقل و انتقالات در نظر گرفته شود، شک ندارم پرسپولیس می تواند در دو جامی که برای فصل جدید پیش روی دارد مدعی شماره یک قهرمانی باشد.

نورمحمدی در واکنش به اخبار مختلفی که در خصوص آینده سیدجلال حسینی به گوش می‌رسد به برنا گفت: نظر شخصی من این است که سیدجلال یکی از بهترین مدافعان ایران است و این مسئله را نه احساسی و رفاقتی بلکه با توجه به توان فنی بالای او مطرح می کنم. از نظرم او هنوز می تواند به عنوان بازیکن در خدمت پرسپولیس باشد. به هرحال امیدوارم حسینی با توجه به تمام شرایط بهترین تصمیم را در این رابطه بگیرد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد: سیدجلال بازیکنی است که هر وقت در زمین حاضر شود با تمام توان و انگیزه بالایی به میدان می رود و همین موضوع انرژی تمام بازیکنان به ویژه مدافعان تیم را بالا می برد. در چند سال اخیر نفراتی مثل محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و … با بازی در کنار سیدجلال شرایطی را به دست آوردند که به تیم ملی هم دعوت و در ادامه مسیرشان به جمع لژیونرهای ایران اضافه شدند که نشان از این دارد رهبری مثل سیدجلال در زمین تا چه حد می تواند در عملکرد بازیکنان کناری اش هم تاثیر مثبت داشته باشد. او در عین رفاقت با هم تیمی هایش در زمین و بازی با کسی شوخی ندارد و یکی از رازهای ماندگاری اش در فوتبال ایران همین تلاش و کوشش خستگی ناپذیرش است.

نورمحمدی با اشاره به خاطره‌ای جالب از بازی کنار سیدجلال گفت: در مدت دو سالی که کنار او حضور داشتم، خاطرات و شرایط جالبی را تجربه کرده ام. یادم می آید در یکی از بازی های پرسپولیس در اهواز برابر فولاد خیلی خسته شده بودم و قوای بدنی ام تحلیل رفته بود. یک لحظه سید دید که حواسم پرت شد با فریاد نامم را صدا کرد اما وقتی برگشتم و صورت خسته ام را دید، لحنش تغییر کرد و گفت: به خودت فشار نیاور؛ خیلی خسته شده ای.

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس درباره حضور احتمالی سیدجلال حسینی در جرگه مربیان تاکید کرد: شک ندارم سیدجلال اگر به عرصه مربیگری ورود کند، مربی موفقی می شود. کاریزما و شخصیت فنی و فوتبالی او چیزی شبیه کریم باقری است و اگر سیدجلال به مربیگری روی بیاورد اطمینان دارم با توجه به تجربه و توان فنی و اخلاقی که از او سراغ دارم، مربی موفقی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)