پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که با دیگر مهاجم جوان این تیم هماهنگی بالایی دارد.

هادی نوروزی در خصوص پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل لخویای قطر عنوان کرد: نیمه اول کمی محتاطانه بازی کردیم و تقریبا بازی پایاپایی بود اما در نیمه دوم کاملا ورق برگشت و توانستیم بازی برتر و زیبایی را به نمایش بگذاریم. 3 گل زدیم و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در این شرایط این پیروزی به دست آمد و باید به هوادارانمان تبریک بگویم و از آنها تشکر کنم که در سرما به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند.

بازیکن پرسپولیس در خصوص گلی که به ثمر رساند و همچنین پاس گل مهدی طارمی خاطرنشان کرد: پاس طارمی عالی و هنرمندانه بود. ما در تمرین همین کارها را انجام می‌دهیم و با طارمی خیلی هماهنگ هستم. نباید از بازی خوب گابریل هم به سادگی بگذریم. هماهنگی من و طارمی به حدی است که وقتی پشت سرش هستم با کوچکترین صدا می‌داند که چه باید کند. هنگامی‌ که طارمی آن پاس فو‌ق‌العاده را به من داد تمام تلاشم را کردم تا قدر این پاس هنرمندانه را بدانم.

وی درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس – لخویا گفت: انصافا همه بچه‌ها خوب بودند و من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس به عنوان بازیکن برتر انتخاب شدم. خدا را از این بابت شکر می‌کنم و امیدوارم همین‌طور به تیمم کمک کنم تا به جایگاه اصلی‌اش در ایران و آسیا برگردد.

نوروزی درباره اینکه در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی بازی می‌کند و آمار گلزنی خوبی هم دارد گفت: تجربه 3 دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارم و روز گذشته هم سعی کردم خیلی ریلکس باشم و از تجربیاتم در زمین استفاده کنم. دیگر بازیکنان با تجربه تیممان هم همین شرایط را داشتند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل لخویا فشار از روی سرخپوشان برداشته شده به تسنیم گفت: مسلما این برد به ما خیلی کمک می‌کند. در بازی‌های قبلی هم بد بازی نمی‌کردیم اما فقط توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. فکر می‌کنم فشار از روی پرسپولیس برداشته شده و باید همین روندمان را هم ادامه دهیم. پرسپولیس می‌تواند نتایجی درخور شأن نامش را بگیرد و ما باید در این راه تلاش زیادی انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)