مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین شرایط مصدومان این تیم را تشریح کرد.

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری گفت: شرایط وحید هاشمیان بهتر شده و او دویدن‌های خود را شروع کرده است. باید به پای این بازیکن یک تزریق کمکی انجام دهیم تا آن پارگی جزیی از بین برود، سپس می‌توانیم درباره هاشمیان نظر قطعی بدهیم که چه زمانی می‌تواند ما را همراهی کند.

وی در خصوص حمید علی‌عسگر گفت: علی عسگر روز پنجشنبه آخرین تزریق را روی کمر خود انجام داد و کم‌کم راه رفتن و حرکات کششی را آغاز کرد. او از نیم فصل دوم می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

پزشک پرسپولیس در خصوص عمل جراحی هادی نوروزی گفت: این بازیکن روز دوشنبه زیر نظر یک دکتر فوق تخصص جراحی خواهد شد. امکان دارد این کار با یک روز تاخیر انجام شود اما تا این لحظه قرار است روز دوشنبه این اتفاق بیفتد.

چشمه‌سری درباره وضعیت محمد نوری عنوان کرد: این بازیکن دچار کشیدگی شده اما همراه تیم به اصفهان می‌آید و در آنجا تصمیم نهایی را می‌گیریم.

 

پزشک تیم پرسپولیس درباره دلیل برنامه فیزیوتراپی علی کریمی هم گفت: او مصدوم نیست و کاملا در اختیار تیم قرار دارد، برنامه فیزیوتراپی هم برای مراقبتهای پس از پایان مصدومیت و مربوط به یک سری ریز آسیب هایی است که به طور مداوم برای همه فوتبالیست ها پیش می آید.

 

پرسپولیس و ذوب‌‌آهن ساعت 14:30 فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)