پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد امشب یا فردا برای همراهی این تیم در اردوی آفریقای جنوبی راهی این کشور شود.

محمد نوری  ابتدا در مورد اینکه تیم ملی در شرایطی راهی آفریقای جنوبی شده که بازی دوستانه انجام نمی‌دهد، گفت: من نباید در مورد سفر تیم ملی نظر بدهم، چون این موضوع به کادر فنی مربوط می‌شود. مطمئناً کارلوس کی‌روش درمورد شرایط اردو، محل برگزاری اردو و مسائل مختلف دیگر فکر کرده است و تمامی جوانب را در نظر گرفته است. به هر حال فکر می‌کنم این اردو برای ما مفید باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که «چقدر احتمال می‌دهی تیم ملی در آفریقای جنوبی بازی دوستانه انجام دهد؟»، تأکید کرد: قطعاً تلاش‌هایی صورت خواهد گرفت و از قبل نیز چند بازی دوستانه مدنظر کی‌روش بود که قطعی نشد. امیدوارم در آفریقا چند حریف پیدا کنیم و بازی‌های دوستانه انجام دهیم.

نوری در مورد اینکه آیا در جام ملت‌های آسیا شانسی برای قهرمانی داریم، گفت: قهرمان شدن در آسیا خیلی سخت است. تمام حریفان پرقدرت هستند و این کار ما را سخت می‌کند. با این حال امیدوارم تا آن زمان به آمادگی کامل برسیم و بعد از چند دهه قهرمان شویم. در این راه همه باید کمک‌مان کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد وضعیت بحرانی این تیم گفت: متأسفانه پرسپولیس شرایط بدی دارد. الان مدیرعامل نداریم و بازیکن هم نمی‌توانیم جذب کنیم. از طرفی یک نفر باید به بازیکنان فعلی تیم رسیدگی کند. متأسفانه پرسپولیس آنقدر مشکل دارد که نمی‌دانیم برای کدامیک از آنها غصه بخوریم. مسئولان باشگاه پرسپولیس 50 روز فرصت دارند تا این تیم را به خوبی تقویت کنند ولی متأسفانه فعلاً زمان را از دست می‌دهند. در آسیا هم به گروه سختی خوردیم و با این وضعیت معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس است.

وی در پایان در مورد مشکل ممنوع الخروجی‌اش گفت: من الان که با شما صحبت می‌کنم پیگیری کارهای اداری این موضوع هستم و امیدوارم با حل این مشکل، امشب یا فردا به آفریقا بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)