پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، علی دایی را تصمیم گیرنده نهایی برای حضور در پرسپولیس خواند.

محمد حسین نژادفلاح در مورد مخالفت باشگاه راه‌آهن برای انتقال علی دایی به پرسپولیس عنوان کرد: اظهار نظرهای مسئولان باشگاه راه‌آهن ( سورینت) در مورد انتقال دایی به پرسپولیس 2 قسمت است. در قسمت اول آقای زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن و رئیس هیات مدیره این باشگاه، حضور دایی را در پرسپولیس به عهده خود این مربی گذاشته و اعلام کرد وقتی دایی نخواهد بماند به زور نمی‌توانیم وی را نگه داریم. زنجانی با این اظهار نظر موافقت خود را برای حضور دایی اعلام کرده و تصمیم گیری نهایی را برعهده دایی گذاشته است.

وی ادامه داد: با وجود موافقت زنجانی، هنوز رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه برای ماندن دایی در راه‌آهن اصرار دارد ما هم برای ایشان و زنجانی احترام زیادی قائل هستیم.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: دایی با راه‌آهن قرارداد بسته و من به رئیسی‌کیا حق می‌دهم که برای آینده تیمش دغدغه داشته باشد. جذب مربی و بازیکن کار دشواری است اما از رئیسی‌کیا اجازه می‌خواهیم که ما و زنجانی را همراهی و شرایط را فراهم کند که پرسپولیس در خدمت دایی باشد، هر چند خود دایی تصمیم گیرنده نهایی است که در چه تیمی باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با این شرایط انتخاب سرمربی، آیا سرخپوشان زمان را از دست نمی‌دهند، اظهار داشت: در این مقطع زمانی کار فنی خاصی انجام نمی‌شود که به حضور فیزیکی دایی نیاز باشد. الان فصل نقل و انتقالات است و باید مدیرعامل با توجه به لیست سرمربی اقدام به جذب بازیکن کند. مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد اما اگر دایی در ایران بود بهتر می‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)