پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: زنجانی در تماس تلفنی گفت نظر نهایی را خود دایی باید بدهد.

محمدحسین نژاد فلاح درباره پافشاری راه‌آهنی‌ها مبنی بر اینکه دایی به پرسپولیس نمی‌رود، اظهار داشت:‌ در جلسه روز گذشته همه چیز شفاف برگزار شد ما ابتدا تماسی با بابک زنجانی مالک راه‌آهن گرفتیم اول رویانیان با ایشان صحبت کرد و سپس مالکی.

وی افزود: زنجانی اعلام کرد که اگر دایی بخواهد به پرسپولیس بیاید نمی‌شود با حرف او مخالفت کرد و ما نمی‌توانیم به زور دایی را نگه داریم همه چیز را به خود علی دایی واگذار کرد.

نژاد فلاح ادامه داد: با دایی تماس گرفتیم و او گفت با توجه به فشار هواداران باید به میل و خواسته آنها جواب مثبت بدهم و این موضوع اتمام حجتی بود در تمام اتفاق‌ها.

عضو هیئت مدیره سرخپوشان تاکید کرد: با توجه به اتفاقات بعد از جلسه ساعت 17 به رئیسی‌کیا زنگ زدم و به او گفتم حق با شماست و ما می‌دانیم که 3 تفاهم‌نامه و قرارداد با دایی امضاء کردید اما علاقمندیم که به ما کمک کنید و این حق انتخاب را به ما و هوادارانمان بدهید.

وی افزود: ما طبق نظر زنجانی پیشرفتیم و الان هم بهتر است که فضا بدتر نشود. دوستان اجازه بدهند دایی مقابل هواداران پرسپولیس قرار نگیرد و با تصمیم قلبی خود کارش را انجام دهد. باید هرچه سریعتر ضمن عذرخواهی از راه‌آهنی‌ها این ماجرا را تمام کنیم تا دایی با آرامش در خانه خود کارش را شروع کند.

نژاد فلاح در پایان خاطرنشان کرد: اگر شرایط ما با راه‌آهن مساوی بود هرگز این درخواست را نمی‌کردیم اما حالا که هوادارانمان  خواستار حضور دایی هستند، باز هم از راه‌آهنی‌ها خواهش می‌کنیم که همه چیز را تمام کنند و این دو تیم به آرامش برگردد. دل مردم با دایی است و دل کندن از دایی سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)