پرسپولیس نیوز : قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به وضعیت سیاسی با اختیارات مدیرعامل به باشگاه پرسپولیس آمدم و احتمال دارد به زودی نیز به این سمت منصوب شوم.

محمد حسین نژاد فلاح روز دوشنبه  گفت: با تصمیم اعضای هیات مدیره و مسئولان وزارت ورزش و جوانان به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس از امروز کار خود را شروع کردم اما با تمام اختیارات یک مدیرعامل به این باشگاه آمده ام.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه در زندان به سر می برد مرسوم نیست از کسی که چنین وضعیتی دارد استعفا گرفته شود یا او را برکنار کنند و به همین دلیل با اختیارات مدیرعامل به باشگاه آمدم و طبیعتا به زودی نیز مدیرعامل خواهم شد.

*** فردا در تمرین پرسپولیس حاضر می شوم

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار عصر امروز خود با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ساعتی قبل با حمید درخشان و محمود خوردبین دیدار داشتم و قرار است در تمرین فردا پرسپولیس نیز حاضر شوم.

وی افزود: درخشان یکی از پیشکسوتان بزرگ باشگاه پرسپولیس است و در دیدار امروز صحبت های خوبی میان ما مطرح شد. قرار است فردا نیز نشست مفصل تری را با هم برگزار کنیم و به صورت ریز به مسایل و مشکلات تیم بپردازیم.

نژاد فلاح اظهار کرد: درخشان در دیدار امروز گزارش کوتاهی از وضعیت و مشکلات تیم داد و همچنین در خصوص جذب بازیکن خارجی که امروز آخرین فرصت بود صحبت کردیم. متاسفانه با توجه به وضعیت موجود نمی توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با حضور در پرسپولیس در چنین شرایطی نگران کارنامه خود نیست، تصریح کرد: به عنوان یک هوادار پرسپولیسی وظیفه خود دیدم تا در این شرایط به تیم خود کمک کنم.

*** پیش از هر مربی با درخشان مذاکره می کنم

ن‍ژاد فلاح در خصوص مذاکره متولیان این باشگاه با افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس، گفت: مطمئن باشید پیش از مذاکره با هر مربی با حمید درخشان صحبت خواهیم کرد و فعلا در مورد گزینه های دیگر صحبت نمی کنم.

وی با تشکر از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: باید از آنها و وزیر ورزش و جوانان و امیر رضا خادم به خاطر اعتمادی که به من شد تشکر کنم و موضوع دوم این است که وضعیت در پرسپولیس مطلوب نیست و برای موفقیت نیاز به کمک همه دارم.

نژاد فلاح گفت: هدف اصلی من در پرسپولیس ایجاد تعامل است و به خوبی می دانم هواداران از وضعیت تیم راضی نیستند. قطعا با حمایت هواداران و همت بازیکنان و کادرفنی می توانیم از این شرایط خارج شویم.

وی افزود: مشکلات مالی در تیم وجود دارد و از آن آگاهم و می خواهم خیلی سریع این مشکلات را برطرف کنم و باید حواشی خیلی سریع از باشگاه دور شود.

نژادفلاح تاکید کرد: متاسفانه شنیدم امروز 2 بازیکن برزیلی ما به خاطر مشکلات مالی به تمرین نرفته اند این مسایل برای باشگاه بزرگی چون پرسپولیس خوب نیست و وباید مرتفع شود.

وی در پایان، اظهار کرد: از رسانه ها و مطبوعات می خواهم به پرسپولیس کمک کنند. مطمئن باشید بحران در پرسپولیس به ضرر فوتبال ایران است و از پیشکسوتان و مطبوعات برای حل بحران ها کمک می خواهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)