شبکه الکاس والدوری قطرازبازگشتˈهادی عقیلیˈمدافع ایرانی تیمˈالقطرˈ به ایران به منظور گفت وگو با مسوولان فدراسیون فوتبال کشورمان خبرداد.

به گزارش ایرنا، شبکه الکاس والدوری قطر روزپنجشنبه گزارش داد:ˈهادی عقیلیˈبرای برگزاری نشست خصوصی با مسوولان فدراسیون فوتبال ایران در روزهای آینده به کشورش باز می گردد.

یک منبع آگاه در این باره اظهارداشت: ˈعقیلیˈ پس از دیدار با الغرافه در هفته پایانی لیگ فوتبال قطر که روزپنجشنبه آینده برگزار می شود ازمسوولان باشگاه القطر درخواست مرخصی چند روزه کرده است.

وی افزود: عقیلی قرار است در این مدت با سفر به ایران پیرامون اختلاف بوجود آمده بین وی و ˈ کارلوس کی روشˈمربی پرتغالی تیم ایران که درماه فوریه گذشته بوجود آمد،بامسوولان فدراسیون فوتبال ایران گفت وگو کند.

عقیلی می خواهد توضیح کاملی از بحران بوجود آمده بین وی و مربی تیم فوتبال ایران در ماه فوریه گذشته که موجب کنارگذاشته شدن او از تیم ملی ایران شد، ارائه دهد.

فدراسیون فوتبال ایران در ماه فوریه گذشته تا اطلاع ثانوی ˈهادی عقیلیˈ را به دلیل ترک اردوی تیم فوتبال ایران پیش از دیدار با لبنان در مسابقات انتخابی جام 2015 ملت های آسیا بدون اجازه کادرفنی ، از تیم فوتبال ایران کنارگذاشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)