مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به مذاکره با بازیکن استقلال واکنش نشان داد.

رضا درویش در مورد لغو و برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: وقتی صبح بلند شدم و دیدم چنین چیزی نوشته شده فکر کردم شاید شوخی باشد، اما با تماس‌هایی که گرفتم متوجه شدم جدی است. این برنامه‌ریزی در نوع خودش منحصربه‌فرد است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همان طور که فوتبال ما با همه عالم متفاوت است انتخاباتمان هم احتمالا باید متفاوت باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه فوتبال ایران تا مرز تعلیق هم رفت، اظهار داشت: بله، شنیدم، پرسیدم علتش چیست، گفتند یکی از مواردی که شاید باعث محرومیت ما می‌شد این بود. امیدواریم این بار به سرمنزل مقصود برسد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تیمی که قرار است در جام جهانی با تیم‌های بزرگ بازی کند و از آن نتیجه خوب می‌خواهیم باید برنامه‌ریزی صحیح و درست داشته باشد. امیدواریم این پایان تمام بی‌برنامگی‌ها باشد و از این به بعد فصل جدیدی با برنامه‌ریزی خوب آغاز شود.

وی در مورد اینکه آیا دلیل تاخیرش همین اتفاق بود، عنوان کرد: بله. من بعد از ساعت 9 صبح متوجه شدم گوشی همراه من هم در حال سکوت بود. وقتی گفتند که انتخابات برگزار نمی‌شود، قراری گذاشته بودم. یکی از دوستان به منزلمان زنگ زد و در خانه به من پیغام دادند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گفتم شوخی می‌کند و اینها مطلع نیستند. بعد متوجه شدم جدی است.

درویش در خصوص اینکه آیا این تصمیمات به ضرر منافع فوتبال نیست، تصریح کرد: اصلا نمی‌دانم علت اینکه انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لغو کردند چه بود و چرا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح کردند. این بی‌برنامگی روی فوتبال ملی ما تأثیر می‌گذارد. الان موقعیت بسیار حساسی برای حضور در جام جهانی داریم، این بی‌برنامگی‌ها لطمه می‌زند. امیدوارم به نتیجه‌ای که باید برسیم تا برنامه‌ریزی کنیم و فردا نگوییم ای کاش آن کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده بودیم تا اینطور نتیجه ضعیف نگیریم.

وی در مورد جذب دیاباته گفت: الان در مورد فوتبال صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا با کاوه رضایی مذاکره‌ای داشتند گفت: اصلا.

درویش در مورد اینکه آیا دیاباته چهارشنبه می‌آید، اظهار داشت: معلوم نیست.

وی در مورد اینکه آیا با مدیر برنامه کاوه رضایی صحبت کرده، گفت: اصلا.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)