پرسپولیس نیوز : رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش گفت: افراد علاقمند به فوتبال می‌توانند از طریق حساب‌های دولت به طور مشخص به ورزش کمک کنند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش در مورد اخباری مبنی بر کمک برخی افراد به دو تیم استقلال و پرسپولیس برای خرید بازیکن گفت: البته قطعا آنها با حسن نیت در تمام این سال ها به ورزش کمک کرده اند، اما در این مقطع که به زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس نزدیک می شویم چنین بحثی برای این دو باشگاه مطرح نیست ولی در رده های ملی این امکان وجود دارد و استقبال می کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش افزود: نحوه کمک های افراد علاقمند به ورزش مسیر روشنی پیدا کرده است و الان با مرکزیت وزارت ورزش و جوانان علاقمندان می توانند در حمایت از ورزش و به خصوص تیم ملی فوتبال ایران از طریق حساب های دولت به طور علنی، مشخص و روشن به ورزش کمک کنند تا بعدها جای شائبه ای هم نباشد.

مازیار ناظمی با تقدیر از توجه خیرین به ورزش به وی‍ژه فوتبال گفت: امیدواریم این روند با کمک این عزیزان برای تمام رشته های ورزشی و به خصوص در حوزه ساخت و ساز اماکن ورزشی در جای جای ایران صورت گیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)