رئیس فدراسیون فوتبال کشور در واکنش به ادعای استفاده از عکس یوزپلنگ آفریقایی به جای یوز ایرانی بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: عکس مورد تایید سازمان محیط زیست قرار گرفته و اگر مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد می توان آن را برطرف کرد.

به گزارش مهر، علی کفاشیان ظهر شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت فوتبال فارس در جمع خبرنگاران در خصوص تمدید قرار داد سرمربی تیم ملی فوتبال تا قبل از آغاز رقابت های جام جهانی، گفت: رقم مورد درخواست کی روش برای تمدید قرار داد افزایش چشمگیری داشته که چنین رقمی در توان پرداخت فدراسیون فوتبال نیست.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم چنین رقمی را پرداخت کنیم دیگر توان مالی برای کمک به دیگر تیم های فوتبال ملی را نداریم به همین دلیل باید در انتظار تصمیم وزارت ورزش باشیم.

کفاشیان تاکید کرد: به دلیل مشکلات مالی مشخص نیست که آیا با کی روش تمدید خواهیم کرد یا خیر بنا بر این باید در انتظار باشیم.

وی با بیان اینکه اینگونه موارد در روحیه سرمربی تیم تاثیر نخواهد داشت، گفت: کی روش مربی حرفه ای است و مشکلات را درک می کند.

یوز ایرانی را نمی شناسم

رئیس فدراسیون فوتبال کشور در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص عکس یوزپلنگ آفریقایی بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال، گفت: من تفاوت یوزپلنگ ایرانی و آفریقایی را نمی شناسم و اینکه عکس را بر روی پیراهن تیم ملی قرار دهند پیشنهاد من نبوده است.

کفاشیان افزود: این عکس مورد تایید سازمان محیط زیست قرار گرفته و اگر هم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد می توان آن را برطرف کرد.

وی ادامه داد: حتی اگر بخواهیم عکس روی پیراهن را تغییر دهیم زمان کافی برای این کار وجود دارد.

سقف قراردادها مشخص است

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در خصوص نرخ قرار دادهای فصل آینده لیگ برتر کشور، گفت: با مدیر عاملین تیم های لیگ برتر صحبت شده که در حد توان و دارایی خود هزینه کنند و سقف را نگه دارند.

کفاشیان تاکید کرد: با هر تیمی که به وضعیت مالی قراردادها توجه نداشته باشد برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور وزیر امور خارجه در تمرینات تیم ملی، گفت: جای خوشحالی است که وزیر امور خارجه با تمامی مشکلات و گرفتار ها در کمپ تیم ملی حاضر شد و این نشان از حمایت دولت از فوتبال ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص ادامه حضور در فدراسیون فوتبال، گفت: دو سال دیگر زمان داریم و برای انتخابات دور بعد هم کاندیدا می شوم زیرا باید کار های نیمه تمام خود را به اتمام برسانم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)