وکیل شرکت پرشیا خودرو گفت:دو بازیکن فوتبال به نامهای "ح-ک"و "د-ع" متواری هستند.

رحمانی در گفت و گو با خبرنگار  اوج در خصوص صدور حکم جلب برای دو بازیکن مشهور  که هم اکنون از دنیای فوتبال کناره گرفته اند،اظهار داشت:آقای ح – ک یک دستگاه بی ام دبلیو از شرکت پرشیا خودرو خریداری کرد که بیش از صد میلیون تومان ارزش داشت اما چکها پاس نشد .متأسفانه نتوانستیم وی را دستگیر کنیم و هم اکنون متواری است.

وی افزود:د – ع که برای آقای ح – ک چک داده نیز تحت تعقیب قضایی قرار دارد و حکم جلب سیار این بازیکن سابق نیز صادر شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد:3 سال پیش آقای علی پروین نیز یک دستگاه بی ام دبلیو برای پسرشان خریداری کردند که شب عید اصل پول را پرداختند و مبلغی به عنوان دیرکرد در نظر گرفته شده بود که با تخفیف های اعمال شده حدود 12 میلیون تومان است.ایشان امروز اعلام کرده اند که این مبلغ را در اسرع وقت پرداخت خواهند کرد و مشکلی از بابت ایشان وجود ندارد.

به گزارش اوج نیوز،شرکت پرشیا خودرو که تحت نظر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) فعالیت می کند با توجه به اعتبار برخی از چهره های ورزشی اقدام به فروش محصولات خود به صورت شرایطی به این افراد کرده  اما بعضا با پاس نشدن چک ها از سوی این آنان مواجه شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)