سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با اشاره به بحث‌های اخیر در خصوص مبارزه با فساد در این رشته گفت: به نظرم تا زمانی که وزارت اطلاعات ورود نکند وضعیت فوتبال هیچ تغییری نخواهد کرد.

عبدالله ویسی در گفتگو با مهر، در خصوص تقویت این تیم در نیم فصل گفت: ما چند جای خالی داریم و به دنبال این هستیم تا تیم خود را تقویت کنیم. در نیم فصل چند بازیکن جدید را به جمع خود اضافه می‌کنیم و قول می‌دهم که در نیم فصل دوم تیم متفاوتی را شاهد خواهید بود.

ویسی با اشاره به انتقادهایی که از وی در برخی بازی‌های خانگی صورت گرفته است، عنوان کرد: آنها که علیه ما جو به راه انداختند طرفداران استقلال صنعتی نبودند بلکه دشمن تیم ما بودند که نمی‌خواستند تیم نتیجه بگیرد ولی مطمئن باشند که اجازه نمی‌دهیم استقلال صنعتی به لیگ یک بازگردد.

این مربی در خصوص بحث‌های اخیر مبنی بر مبارزه با فساد در فوتبال عنوان کرد: به نظرم تا وزارت اطلاعات وارد این ماجرا نشود اتفاقی رخ نمی‌دهد چونکه ستاد منشوری تا یک جایی پیش می‌رود و بعد از اینکه محرومیت کوتاه مدت یا جریمه صادر کرد بار دیگر این شرایط را شاهد خواهیم بود. در این مورد اصلا نباید کوتاه آمد.

سرمربی تیم استقلال صنعتی در حمایت از کی‌روش برای دعوت از بازیکنان دو رگه به تیم ملی عنوان کرد: وظیفه سرمربی تیم ملی این نیست که در خارج از کشور دنبال بازیکن بگردد ولی کی‌روش این کار را کرده و بازیکنان خوبی را به تیم ملی تزریق کرده است. به نظرم باید از وی تشکر کرد که تیم ملی را تقویت کرده ولی برخی‌ها این مسایل را نمی‌پذیرند و انتقاد می‌کنند.

ویسی درباره عدم حضور خود در تمرینات تیم ملی نیز گفت: از اینکه کی‌روش درباره من صحبت کرد خیلی خوشحال هستم ولی متاسفانه چون در اهواز هستم شرایط حضور در تمرین تیم ملی را ندارم. وقتی مربی صبا و پیکان بودم تمرینات تیم در تهران بود و مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی نداشتم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)