پرسپولیس نیوز : رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس با پایان برنامه‌های استعدادیابی از فردا به شکل رسمی آغاز خواهد شد.

محمد پنجعلی که خود شخصا در محل تمرینات و تست‌های استعدادیابی تیم‌های پایه پرسپولیس حضور پیدا می‌کند در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تیم امید پرسپولیس امروز تمرینات را آغاز کرد ولی همزمان استعدادیابی هم داشتیم. این شرایط فردا برای تیم‌های جوانان و نوجوانان وجود دارد و می‌توانیم بگوییم از فردا تمرینات تیم‌ها به شکل رسمی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کادر تیم‌های پایه را مشخص کرده و به مدیریت باشگاه معرفی کرده‌ایم. به این ترتیب برای انعقاد قرارداد و صدور احکام اقدام می‌شود، هر چند با توجه به محدودیت زمانی که داریم، کار شروع شده است.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدف ما در تیم‌های پایه این است که بتوانیم با شناسایی و پرورش استعدادها، به باشگاه بازیکن تحویل بدهیم. اگر در پایان فصل دو، سه بازیکن به تیم اصلی تزریق کنیم، یکی از وظایف مهم تیم‌های پایه انجام شده است و در این رده‌ها آموزش ارجح برکسب عناوین است.

پنجعلی در پایان تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه در سالن کنفرانس باشگاه داشتیم درباره اهداف این فصل و برنامه‌ها صحبت کردیم و در حال حاضر کار را شروع کرده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)