پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به بررسی شرایط این تیم پیش از دربی و همچنین انتقاد از بلاتکلیفی مدیریت باشگاه پرداخت.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پیش از دربی تهران اظهار داشت: هر روز که گذشت پرسپولیس تیم‌تر شد و در دو بازی آخر عالی کار کرد. تیم، هم سرعت خوبی پیدا کرده و هم ضریب اشتباهات کم شده است.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد، گفت: اگر شرایط طبیعی باشد، پرسپولیس از نظر فنی یک سروگردن از استقلال بالاتر است و همه قبول دارند این تیم بهتر کار می‌کند. بازی آخر پرسپولیس تماشایی بود و من لذت بردم. بازیکنان تیم خیلی خوب یکدیگر را پیدا می‌کردند و هماهنگ‌تر شده‌اند. با توجه به کیفیت تیمی که می‌بینیم، احتمال می‌دهم در این بازی پرسپولیس بیشتر از یک گل بزند. معتقدم که درنهایت امسال هم مدعی اصلی قهرمانی پرسپولیس است.

پنجعلی در مورد اینکه آیا ممکن است این دربی به حاشیه کشده شود، عنوان کرد: وقتی تماشاگر نباشد، حاشیه‌ای هم وجود ندارد. راحت‌تر از این نمی‌توان مدیریت کرد. نگران واکسن تماشاگران نیستند. نگران این هستند که نمی‌توانند آن‌ها را مدیریت کنند. هفته گذشته ۳۰ دقیقه بازی با تاخیر آغاز شد. کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ تاخیر در شروع بازی معمولا به خاطر مسائلی مانند سیل یا برف به وجود می‌آید که آن هم نیم ساعت نمی‌شود اما اینجا به خاطر تبلیغات محیطی و هیچ، تا این حد تاخیر ایجاد می‌شود. در بازی‌های محلی هم اینطور نیست.

وی افزود: یک عمر در نظام‌آباد بازی کردیم. آنقدر نظم داشت که لذت می‌بردیم اما آقایان با این همه ادعا نمی‌توانند یک بازی را برگزار کنند. در آن زمان وقتی تعطیلی می‌شد، مردم زیادی برای دیدن بازی‌های می‌آمدند و سکو هم نبود اما افراد مدیر و منظمی بودند که همه چیز را اداره می‌کردند. اگر آقایان نمی‌توانند بازی‌ها را مدیریت کنند، بگویند من از بچه‌ محل‌هایم بخواهم بیایند این کار را انجام بدهند!

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تشکیل کمپین مردمی در اعتراض به وضعیت مدیریت پرسپولیس و درخواست از مجلس برای رسیدگی به کم‌کاری وزیر ورزش در حل مشکلات این تیم گفت: در وهله اول اگر قرار است همه چیز درست شود باید فوتبال را به خود مردم بسپارند اما در حال حاضر باید سریع‌تر تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود. زمان زیادی گذشته و دیر شده است. اگر می‌خواهند صدری به کار خودش ادامه بدهد، هرچه زودتر اعلام کنند.

پنجعلی تصریح کرد: هر کسی هم بیاید نمی‌تواند معجزه کند چون باشگاه نیازمند پول است. پرسپولیس و استقلال پشتیبانی ندارند و مشکلات زیادی گریبانگیر آنهاست. باید هرچه زودتر تصمیم بگیرند. به زودی تیم راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود اما هنوز وضعیت مدیریت باشگاه مشخص نیست. این بلاتکلیفی فقط به تیم ضربه می‌زند. مایه تأسف است باشگاهی که این همه طرفدار دارد، در حدود دو سال چندین مدیرعامل عوض کرده و انگار این کار در دنیا طبیعی است. در صورتی که در بسیاری از باشگاه‌های دنیا دیده‌ایم یک مدیر سال‌ها به کار خودش ادامه می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)