پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی پرسپولیس با تاکید بر اینکه نوبت این تیم است که به قهرمانی در لیگ برتر برسد گفت: دایی به حمایت مردم و پیشکسوتان نیاز دارد.

محمد پنجعلی در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس عنوان کرد:‌ خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق رخ داده است. حضور دایی می‌تواند به لحاظ پرستیژ به تیم کمک زیادی کند. ب

وی ادامه داد: بازیکنان هم علی دایی را دوست دارند و این قضیه برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس بسیار مهم است. دایی شخصیت و کاریزمای خوبی دارد که می‌تواند پرسپولیس را متحول کند.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از دیگر کاندیداهای سرمربیگری این تیم اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کرد از بین 3 گزینه پرسپولیسی چه کسی سرمربی شود مهم این بود که یک نفر از خانواده پرسپولیس تیم را اداره کند. از همین امروز مردم باید از کادر فنی جدید و پرسپولیس حمایت کنند تا تیم بتواند ناکامی‌های گذشته را جبران کند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا دایی می‌تواند با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برسد یا خیر گفت:‌ فکر می‌کنم نوبت این است که پرسپولیس در لیگ قهرمان شود و دایی هم می‌تواند این مقام را به دست بیاورد، فقط پیشکسوتان باید برای سربلندی پرسپولیس تلاش کنند چون نقش‌شان بسیار پررنگ است. دایی به حمایت پیشکسوتان نیاز دارد.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود به عنوان سرپرست فصل آینده پرسپولیس انتخاب شده تاکید کرد: آقای رویانیان در این مورد با من صحبت‌هایی انجام داده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

پنجعلی در واکنش به این مسئله که شاید با حضور دایی محمود خوردبین دوباره سرپرست پرسپولیس شود عنوان کرد: خوردبین بزرگتر ماست و من خوشحال می‌شوم که اگر دوباره به پرسپولیس برگردد. من قلبا خوردبین را دوست دارم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب دستیاران دایی را به عهده خود این مربی گذاشت و گفت: من هم شنیده‌‌ام قرار است یک نفر از بچه‌های خود پرسپولیس کنار دایی قرار بگیرد که این می‌تواند باعث شود یک کادر فنی کاملا پرسپولیسی برای فصل بعد حضور داشته باشند. اگر اینطور شود در صورتی که مشکلی رخ دهد کادر فنی می‌تواند از پس آن بر بیاید. من برای کادر فنی فصل آینده پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)