پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی ایران پتانسیل صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تیم ملی ایران پتانسیل این را دارد که به مرحله بعد جام جهانی صعود کند و فکر می‌کنم فقط باید در این شرایط از تیم‌مان حمایت کنیم. ما تیم خوب و باکیفیتی داریم و اکثر بچه‌ها فوتبال حرفه‌ای اروپا را تجربه کرده‌اند. تا الان سابقه نداشته است چنین تیمی برای جام جهانی داشته باشیم. بچه‌ها واقعاً خوب هستند و فقط آرامش می‌خواهند. بازی تدارکاتی هم نیاز دارند تا بتوانند در جام جهانی نتیجه بگیرند.

وی در مورد اینکه تیم ایران دو بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال در پیش دارد، خاطر نشان کرد: ما زمان زیادی را از بین بردیم و مواقعی که باید بازی می‌کردیم سرگرم درگیری و جا‌بجایی مدیران فدراسیون فوتبال بودیم، ولی با این وجود این تیم می‌تواند از گروهش صعود کند. درست است ما دو بازی با اروگوئه و سنگال داریم،‌ اما هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم بهتر است.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: کی‌روش در حقیقت به ایران آمد که به جام جهانی برود؛ فکر هم نمی‌کنم برخوردمان با اسکوچیچ درست بوده باشد، ولی همه این اتفاقات تمام شده است. ما هر چقدر تیم را به حاشیه ببریم به ضررمان است. مربیان خارجی عِرقی به تیم ملی ما ندارند و مثل همه دنبال منافع‌شان هستند. این هم ثابت شده است که شکایت می‌کنند و جریمه‌شان را هم می‌گیرند و تعهدی ندارند.

پنجعلی در ادامه درباره شرایط تیم پرسیپولیس و همچنین مصدومیت شیخ دیاباته بلافاصله پس از حضور در تمرینات سرخپوشان گفت: نمی‌دانم دیاباته از اول مصدوم بود یا نه. این هم داستانی دارد و بدبیاری است. پرسپولیس تا الان خیلی خوب کار کرده است و فکر می‌کنم اگر به قهرمانی آسیا فکر کنیم بی‌جا نیست، چون تیم گل‌محمدی این توانایی را دارد که این بار فینال را هم ببرد و قهرمان آسیا شود. پرسپولیس دو دوره نایب قهرمان آسیا شده و به نظرم واقعاً هر دو بار بد آورده و لیاقتش بالاتر از این بوده است. الان هم معتقدم این تیم حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود، البته به شرطی که بتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)