پرسپولیس نیوز :  مشاور حقوقی پرسپولیس با اعلام اینکه طلب وینگادا 360 هزار دلار است و هنوز پولی دریافت نکرده، گفت: ادبیات وینگادا در ایمیلی که فرستاده تهدید آمیز نبوده اما اگر بخواهد به ما هشدار بدهد نباید از وی گلایه کنیم.

 مصطفطی شکری در خصوص مطالبات مالی سکوبرت، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس و آخرین وضعیت مطالبه مالی نلو وینگادا ضمن بیان مطلب فوق گفت: وینگادا طی ایمیلی به من، اعلام کرده که برای دیدن دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر به دوحه خواهد رفت و از مسئولان باشگاه پرسپولیس می خواهد که طلب مالی وی را در آنجا به دست وی برساند.

وی در همین خصوص افزود: من نیز با دریافت این ایمیل، بلافاصله موضوع را به مدیرعامل باشگاه اطلاع دادم و باید ببینیم او چه تصمیمی خواهد گرفت.

شکری در پاسخ به این پرسش که میزان دقیق طلب وینگادا چقدر است و وی تاکنون چقدر از طلب خود را دریافت کرده، خاطر نشان کرد: طلب وینگادا 360 هزار دلار است که تا این لحظه آن را دریافت نکرده است البته مسئولان مربوطه در امور مالی باشگاه تا امروز 240 هزار دلار از مطالبه مالی وینگادا را از کانال های مختلف بانکی ارسال کرده اند که به دلیل مشکلات خاص بانکی که در این زمینه وجود دارد هنوز به دست این مربی پرتغالی نرسیده است. در واقع می توان گفت مسئولان انتقال پول هنوز نتوانسته اند، پولی را به حساب وی واریز کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ادبیات به کار رفته توسط وینگادا در این ایمیل، تهدید آمیز بوده و در خصوص پرداخت طلبش هشدار داده است، گفت: ادبیات وینگادا در آن ایمیل تهدید آمیز نبوده و در کل وی انسان صبوری است اما اگر او بخواهد به ما هشدار نیز بدهد حق قانونی اوست و نباید از وی گلایه کنیم.

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت سکوبرت، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، از این باشگاه به فیفا گفت: مبلغ طلب سکوبرت از باشگاه پرسپولیس حدود 0 هزار دلار است و زیاد نیست. در حال حاضر منتظر رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا هستیم تا پس از آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)