سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای نماینده مجلس وقتی تیم شهرتان رو به روی ما بازی دارد و پاداش ۳- ۴ برابری می‌گذارد چرا به این موضوع ورود نمی‌کنید؟

افشین پیروانی بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت:امروز روز خوبی بود چون هوادارانمان را از نزدیک دیدیم و خیلی خوشحالیم. امروز گل زدیم و یک پنالتی داشتیم که دیده نشد اما وارد این مباحث نمی شویم. اگر نمی‌بردیم این مسائل خیلی سخت بود.

وی افزود: یکی از نمایندگان مجلس درباره پرسپولیس یک مقدار صحبت کرده بود ولی به او می گویم: آقای نماینده، شما عزیز ما هستی ولی وقتی تیم شهرتان رو به روی ما بازی دارد و پاداش ۳- ۴ برابری می‌گذارد اما چرا به این موضوع ورود نمی‌کنید؟

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا حق پرسپولیس با این همه تماشاگر را نمی گیرید؟ بودجه تیم شهر شما از ابتدای فصل آماده است. من خودم شهرستانی هستم اما وقتی بازیکن پرسپولیس تیمش را رها می‌کند و جدا می‌شود به خاطر تماشاگر و افتخار آن تیم می‌رود؟ حتما به خاطر پول جدا شده است.

پیروانی تاکید کرد: چون شما پول دارید باید در حق ما ظلم شود؟ باید به تیم ما حمله کنید؟ چرا این همه مدت نمی‌توانیم پول کالدرون را به حساب او بریزیم، چرا کمک نمی‌کنید؟ از شما خواهش می‌کنم اگر حرفی دارید به پرسپولیس احترام بگذارید. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و ۴۰-۵۰ میلیون هوادار دارد.

وی در خصوص حضور عزیزی خادم در اردوی نفت آبادان گفت: آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون هستند ولی ای کاش چند شب قبل به اردوی حریف می رفتند.این موضوع قشنگ نیست که شب قبل از بازی به اردوی حریف بروند. امیدوارم او برای حل مشکل نفت به اردوی این تیم رفته باشد ولی اگر ما حرفه‌ای هستیم خوب نیست شب قبل به اردوی تیم حریف برویم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص داوری گفت: داور قضاوت خوبی داشت، ما هم تحت فشار هستیم ولی گل صد در صد ما وقتی گرفته نشود شما هم جای ما بودید اعتراض می‌کردید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)