بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سرخپوشان در دربی روز شنبه با کسب سه امتیاز زمین را ترک خواهند کرد.

داود محبوب در گفت‌وگو با تسنیم، درخصوص دربی ۹۷ که ساعت ۱۶:۱۵ فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی به انجام خواهد رسید، عنوان کرد: من یک پرسپولیسی متعصب هستم و قطعا دوست دارم پرسپولیس این بازی را ببرد. حق پرسپولیس است که هم دربی ببرد و هم بار دیگر قهرمان ایران شود.

این پیشکسوت فوتبال که چند سالی در جمع سرخپوشان حضور داشته با اشاره به بازی‌های اخیر شاگردان گل محمدی اظهار داشت: بعد از یک باخت و دو تساوی، پرسپولیس دو برد خوب در این هفته‌ها آورد و همین روحیه تیم را بهتر کرد. حالا علاوه بر اینکه یک کادرفنی فوق العاده داریم، بازیکنان هم با هم هماهنگ شده‌اند. مسئله اصلی این است که در پرسپولیس کادرفنی و بازیکنان همدل هستند. کمال کامیابی نیا هم که به ترکیب برگشته و به روزهای اوج خودش نزدیک می‌شود. من این کادرفنی را خیلی قبول دارم، آنها علاوه بر کار فنی، تاثیر زیادی در هماهنگی و همدلی و اتحاد تیم دارند. مطمئن هستم که رفته رفته تیم از این هم بهتر خواهد شد.

محبوب گفت: همه می‌دانیم که شرایط دربی با سایر مسابقات فرق دارد و حساسیت آن خیلی بالاست. خودم در سه دربی حضور داشتم. یکی را فیکس بازی کردم و در دو بازی مصدوم بودم و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم. یک برد، یک مساوی و یک باخت را در دربی تجربه کرده‌ام. باخت ما زمانی اتفاق افتاد که ساندرپل داور مجارستانی بازی را قضاوت کرد. باید می‌بردیم اما با اشتباهات مسلم او، دربی را باختیم. گل درست فرشاد پیوس را نگرفت و چند سوت مهم و کاملا اشتباه علیه ما زد.

بازیکن پیشین قرمزپوشان تاکید کرد: پرسپولیس این بازی را می‌برد چون بازیکنانش آماده‌تر از استقلال هستند و با تمرکز بیشتری بازی می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)