مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي امروز به اندازه كافي هم مدافع دارد، هم هافبك تدافعي و هم هافبك تهاجمي براي تغذيه مهاجمان و ايجاد موقعيت. او اما اصلا حواسش نيست كه حتي براي همان يك جاي خالي در خط حمله‌اش هم پرسپوليس بازيكن كم دارد.

وعده علي دايي را هنوز يادمان نرفته كه مي‌گفت: «منتظر يك پرسپوليس هجومي باشيد.» او البته يك جورهايي خوش قول هم بود و بازيكناني را به پرسپوليس آورد كه همه‌شان گل زدن را خوب بلدند اما در واقع هيچ كدام‌شان گلزن نيستند!

 

براي آرايش 1-3-2-4 پرسپوليس، علي دايي امروز به اندازه كافي هم مدافع دارد، هم هافبك تدافعي و هم هافبك تهاجمي براي تغذيه مهاجمان و ايجاد موقعيت. او اما اصلا حواسش نيست كه حتي براي همان يك جاي خالي در خط حمله‌اش هم پرسپوليس بازيكن كم دارد.

 

البته هادي نوروزي قبلا امتحانش را پس داده و غلامرضا رضايي هم هست اما جز اين دو نفر كه هم جوان‌اند و با انگيزه كسي براي جانشيني آنها نيست.

 

 

 

در واقع براي اين پست، پرسپوليس بازيكني را مي‌خواهد كه قبل از هر چيز، چارچوب شناس باشد و غير از آن، سرزن، شوتزن و فرصت‌طلب هم بشود ناميدش و جايگزين‌هاي درستي هم داشته باشد.

درست مثل محسن خليلي كه پرسپوليس حالا فقط يكي مثل او را مي‌خواهد براي اطمينان كردن و عجيب كه دايي به نبودن همين بازيكن اصرار دارد. او البته خلعتبري و خطيبي را مي‌خواست براي جانشيني خليلي كه پرسپوليس هر دو را از كف داد و حالا همه اميدشان به بازيكن خارجي است.

 

دو فوروارد برزيلي فيلم بازي‌هايشان به باشگاه فرستاده شده و قرار است دو نفر هم در اردوي آلمان تست شوند اما هنوز اطميناني به جذب آنها نيست. امروز پرسپوليس تنها دو مهاجم در اختيار دارد و سه جام در پيش‌رو. شكي نيست كه براي موفقيت در ليگ برتر، ليگ قهرمانان و جام حذفي تنها دو فوروارد هرگز نمي‌تواند كافي باشد و حالا سوال اينجا است كه براي پرسپوليس دايي، چه كسي قرار است گل بزند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)