مسئولان پرسپولیس مرد باشید و کوتاه نیایید/فقط برای تبریک برد استقلال بیانیه می دهید؟

مرجع خبری پرسپولیس : خبر تذکر کتبی به بازیکنان دوپینگی تیم فوتبال استقلال در جام حذفی باشگاه های کشور فضای فوتبال را در بهت و حیرت فرو برده است.

دو بازیکن از یک تیم دوپینگ کرده اند و در مسابقات لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اند و آب از آب تکان نمی خورد و مساله با یک تذکر حل و فصل می شود!

این بار دیگر کارت زرد نیست که از روی برگه پاک شود. حکم محرومیت نیست که هر موقع لازم بود ابلاغ شود و هر زمان استقلال در شرایط حساس قرار داشت تعلیق شود.(به جریان انداختن محرومیت آندو تیموریان در مسابقه آسان جام حذفی)

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرده بازیکنان استقلال دوپینگ کرده اند. وی استدلال کرده دوپینگ نا آگاهانه صورت گرفته و به همین علت بازیکنان تبرئه می شوند.

 

مساله ساده است. بازیکنان را تبرئه کردند،  قبول. محروم شدن یا نشدن بازیکنان استقلال برای ما اهمیتی ندارد.اما آگاهانه یا ناآگاهانه این بازیکنان دوپینگ کرده اند.

 

حداقل 2 بازیکن در بازی برابر پرسپولیس از مواد نیروزا استفاده کرده و با شرایط غیرعادی و ناعادلانه برابر این تیم به میدان رفته اند و با آزمایش دوپینگ این مساله مشخص شده است. تاوان ناآگاهی مسئولان استقلال را پرسپولیس با حذف از جام باید بدهد؟!

استقلال باید بازنده شود ولاغیر! تکرار بازی هم منصفانه نیست. چراکه هر 11 بازیکن این تیم مواد نیروزا مصرف کرده اند و در شرایط غیرعادی 120 دقیقه برابر پرسپولیس دویده اند و برنده شده اند.

 

مسئولان پرسپولیس مرد باشید و کوتاه نیایید.

 

 

 

 

*مطالب مرتبط:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)