پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه حمیدرضا سیاسی تاوان مشکلات مدیریت های قبلی را می دهد، گفت: مدیرعامل به زودی به جمع سرخپوشان بازمی گردد و در کنار هم تلاش می کنیم تا باشگاه با آرامش به اهداف خود دست پیدا کند.

جعفر کاشانی در خصوص شرایط مدیرعامل بازداشت شده سرخپوشان عنوان کرد: سیاسی به دلیل برخی سوتفاهمات بازداشت شده و به زودی مشکلات برطرف می شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود، وی تاوان مدیریت قبلی باشگاه را می دهد، عنوان کرد: ایشان تاوان مدیریت های قبلی را می دهد ولی تمامی اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا این مشکلات برطرف شود.

کاشانی در خصوص تاثیر حامی مالی پیشین باشگاه در بازداشت سیاسی عنوان کرد: این مسله هم تاثیر گذار است و اطمینان می دهیم با تعامل و استفاده از ادبیاتی که به دل بنشیند تمامی این اتفاقات نامناسب به پایان برسد.

وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر احتمال برکناری حمید درخشان در صورت شکست برابر فولاد خوزستان، اظهار داشت: نمی دانم این حرف ها از کجا ایجاد شده است. درخشان مربی خوب و کاربلدی است و هیات مدیره از او حمایت می کند.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص حضور احتمالی زلاتکو کرانچار در این تیم گفت: اصلا این مربی را نمی خواهیم. پرسپولیس مربیان و بزرگان خوبی دارد و نیازی به خارجی ها نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس فعالیتی در نقل و انتقالات ندارد، عنوان کرد: در حال مذاکره با گزینه های مدنظر کادر فنی هستیم و از هواداران می خواهم تا در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

کاشانی با اشاره به اینکه هیات مدیره به دنبال جذب حامی مالی جدید است، تصریح کرد: باشگاه های بزرگ همواره با مشکلات زیادی مواجه هستند ولی هیات مدیره پرسپولیس در تلاش است تا به اهداف پیش بینی شده برسد و باید در این راه همه پرسپولیس ها دست به دست هم دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)